Wat doet Hubbie voor zijn werk???

Mijn mannetje is (naast het papa zijn) preventiemedewerker bij de brandweer (controleert bedrijven en bouwplannen op de brandveiligheid) en zit daarnaast natuurlijk  bij de uitrukdienst wat soms ook nare dingen met zich meebrengt.

Zelf ben ik personeelsadviseur voor 30 uur in de week en voor de rest mama, heerlijk!

Groetjes,
Jacqueline

Wel leuk om te lezen wat iedereen "doet".

Mijn man werkt bij de Belastingdienst en doet de invordering. Ik stop per 1 mei met mijn werk als groepsleidster in de kinderopvang, maar werk nog wel 2 ochtenden in de week op een peuterspeelzaal. Mijn belangrijkste baan is natuurlijk het moeder zijn!

Groetjes,
Nelly.

Mijn mannetje werkt bij Geldnet(geld ophalen bij winkels,banken ed.geldautomaten vullen etc)
En nee,helaas,hij neemt nooit wat voor me mee.
Ik werk 2 ochtenden per week in de thuiszorg.

Hoi hoi,

Hee Elise,mijn man werkt ook bij de Phillips maar dan in Roosendaal

Groetjes Kitty en Tess.

Mijn vent is vrachtwagenchauffeur en werkt in Doetinchem bij de kringloop. Is soms wel handig want als er iets goeds en moois tussen zit heeft ie wel mooi eerste keus haha. Zo heb een vaatwasmachine van €30 en een bed voor Yari al in huis. Maar das een hele mooie, zelf gemaakt kasteel. Echt heel gaaf. Staat nu zolang op zolder.

xx Elly  

Mijn man werkt als kranmachinist in de wegenbouw. Dus alles open graven en er voor zorgen dat het verkeer wordt opgehouden, met de bedoeling alles weer alles in orde te maken zodat het er weer jaren tegen kan. Ik zelf werk 2 dagen in de week bij een groothandel in staal als administratief medewerkster.

Groetjes Cindy

Mijn mannetje werkt fulltime als onderhouds/storingsmonteur in de installatietechniek oftewel in de verwarmingen/ketels.

Dus wij zitten nooit in de kou .

Zelf werk ik voor 18 uur in de kinderopvang, = 2 dagen van 9 uur per week.
Per half juli komt daar nog een dagje bij ( heb nu 1 dag ouderschapsverlof )

Groetjes Marina.

Mijn mannetje werkt fulltime als onderhouds/storingsmonteur in de installatietechniek oftewel in de verwarmingen/ketels.

Dus wij zitten nooit in de kou .

Zelf werk ik voor 18 uur in de kinderopvang, = 2 dagen van 9 uur
Per half juli komt daar nog een dagje bij ( heb nu 1 dag ouderschapsverlof )

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan