Wat drinkt je kindje?

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd naar wat jullie kindjes allemaal drinken op een dag. Wij komen hier nog niet veel verder dan melk en roosvicee. We geven Ilse niet teveel suikerhoudend drinken omdat ze van zichzelf al stevig genoeg is. Wat drinken jullie koters allemaal? (naast bier... GEINTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Groetjes, MvIlse.

wijntje?

Nee hoor, hier ook melk en limonade (of roosvicee of iets in die richting).

Yoëll is verslingerd aan rosé bier (flauw flauw flauw, we houden er over op)
Hij drinkt melk, nou ja omdat mama zegt eerst drinken dan eten (hihi)
En appelsientje mild bosvruchten, aangelengd met water (dus net hoe je siroop maakt)
Diksap en roosvicee moest hij niet hebben en na een gevecht dronk hij 30cc, terwijl hij van appelsientje 300cc dronk. Dan was de keus dus snel gemaakt.

Verders drinkt hij wel eens van mijn dubbel frisss, maar dat zijn hooguit 4 slokken en ook niet dagelijks. Als we weg zijn op de dag heb ik wel eens een pakje yoghurtdrank (a la fristi) bij.

Milan drinkt zijn flesjes melk (2x 150) en daarnaast krijgt hij nog roosvicee of dixsap. Maar soms ook gewoon lauwe thee, zonder melk of suiker en ook dat vind hij heerlijk.

ook hier wordt hoofdzakelijk melk, roosvisee en af en toe chocomel of yogi zonder suiker gedronken. zolang ze dit nog lekker blijft drinken laten we het hierbij. groetjes pally

Stef lust geloof ik alles wat drinkbaar is (bier en wijn nog niet geprobeerd...hihi)
Wij geven hem meestal diksap, maar als we weggaan krijgt hij half om half water/appelsap. 's middags geef ik hem vaak thee met een beetje suiker en iedere avond krijgt hij een klein bodempje Taxi als soort van toetje.

Nou ja, als je het kan drinken, lust hij het wel.

Liefs Annet

melk, water en diksap. Roosvicee heel af en toe (ivm de toegevoegde suiker), en ook soms een slokje sap van papa of mama. Thee vergeet ik meestal, suf he

Groetjes Jenneke mv Ivar

Nou meiden, dan ben ik vast numero uno die Yoëll al eigenlijk van alles te drinken geeft....over het algemeen krijgt ie gewoon appelsientje of goudappeltje van 100% puur sap maar hij krijgt ook weleens spa ice tea framboos of Joy of roosvicee pakken......en dubbelfris of multivitaminen....ga zo maar door....Op het bureau zeiden ze dat hij van alles al wat mag hebben als het maar niet met overmate gedaan word...dus we laten hem hier testen wat ie zelluf lekker vind haha....en als mama cola light zonder caffeine drinkt dan wil hij daar ook echt wel een slokkie van hoor....en dat vinden wij no problem.....

liefs denise....

ps. we doen hetzelfde met tussendoortjes....over het algemeen krijgt ie een liga of een stuk kruidkoek...maar hij is ook dol op pepernoten....en tja mama is daar ook dol op dus waarom niet samen smikkelen...en ja af en toe een paar nibbit chipies vind ie ook niet verkeerd...haha

Terug
Bovenaan