Wat drinkt je kindje?

Sophie krijgt dixsap appel  en peutergroeimelk (alleen voor de papfles 's ochtends). Gewone melk wil ze niet en de rest krijgt ze niet omdat ik al dat zoete spul gewoon niet nodig vind (alhoewel ze het best zal lusten vermoed ik....... alles verdwijnt in dat kleine mondje, op melk en kaas na dan).

Groetjes
Susan

Hoi,

Hier krijgen de kids water, melk, appelsap met water (1/2 w en 1/2 a), fristi zonder toegevoegd suiker en andere sapjes maar dan wel weer gemixt met water.

hoi

Tycho drinkt melk, diksap maar dan wel heeeeeel weinig diksap en veel water, thee zonder suiker het liefst bosvruchten van lipton....
maar lust ook chocomelk voor dreumesen maar omdat je maar 300ml zuivel per dag mag geven dus ook het toetje erin.... krijgt hij deze niet zovaak
xx wen mv tycho

groeimelk,roosvisee,dixap(niet te vel veel sap),water.
thee heeftze nog nooit gehad,,toch eens proberen.morgen wil ik proberen of ze ook gewoon halvolle melk wilt voor bij de boterham.
wij hebben op mijn werk(kdv) een nieuw voedingbeleid volgens het voedingscentrum.daarin staat dat we minder sap mogen geven omdat de nederlandse kinderen te dik worden.vooral thee en water worden aangeraden.
nou heeft Mila vanaf het begin al water leren drinken,dus da,s mooi.
ik ben er thuis niet heel precies mee hoor,maar te veel sappen ben ik niet echt voor.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan