Wat drinkt je kindje?

Senna drinkt overdag meestal Melk en Yogi...
Soms ook een beetje Taxi of Limonade...
En als we op visite zijn ook wel eens gewoon vruchtensapjes!

Dus eigenlijk van alles een beetje wat!

Melk, dixsap, thee, water. Het maakt haar eigenlijk niet zo veel uit, ze drinkt een paar slokken en dan is het weer apekooi-tijd.

Lisenka mv Tessa

Hier is het eigenlijk hetzelfde als bij sunyra (zo toch??)   Yari drinkt alles (net als dat ie alles eet) en ik wissel het steeds af. Hij krijgt zoiezo iets van een melkproduct 2x per dag en dat kan kan zijn melk. melk met een smaakje, chocomelk of yogi. En verder is er roosvicee, multivitamine. dubbelfriss, wicky enz. Ik vind dat ie alles moet leren drinken en eten want als ie zometeen bij vriendjes gaat spelen en ik ben er niet bij krijgt ie t ook ( hij speelt al wel regelmatig bij zijn 3 vriendinnetjes van buuf en daar krijgt ie ook van alles) en ik vind t prima. Maar hij drinkt er geen liters van en ik weet dat als ik niet afwissel dat ie er dan gauw genoeg van krijgt dus ja dan moet je wat he.

Vrienden van ons geven hun zoontje (van iets meer dan een jaar) al koffie (slokjes) maar dat wil ik dan niet hebben net als priklimonade maar verder maak ik er niet zo'n probleem van.

xx Elly mv Yari

Dean drinkt melk, appelsap en helly-sap van de Aldi. Voor de rest lust hij niet zoveel.

Groetjes,
Nelly.

Hey!

Hier ook een drank-kliko... net als met eten gaat ook alle drinken er eigenlijk wel in.
Gewone melk lust ik zelf niet, dus hebben we ook niet in huis maar karnemelk drinkt ie wel mee soms. Hier word ook niets verdund eigenlijk. ( moest dat ooit eigenlijk? op de diksap na dan???) We hebben zelf veel literpakken roosvicee en   spa en fruit (of water, geen idee) en dat gaat bij hem zo in de fles. ook de jus en appelsap van de aldi fietsen er goed in, net als de chocomel, fristi, yogi en zowaar spa rood met minder bubbels.
Prik als spa rood en de erg suiker rijke dranken dan wel erg spaarzaam op de bon...

-X- Marieke

ha hallo

nou marieke, ik lach nog om de benaming voor wat je zoon drinkt...drank kliko hahaha

maar Daniëlle drinkt eigenlijk ook alles gewoon, yoghy, melk, taksi, appelsap, multivruchten en ga zo maar door..
drinken met prik, koffie en dat soort dingen krijgt ze niet. Thee vind ze niet echt lekker, ze vind koud drinken lekkerder als warm..
ook met het eten laat ze het heel ver afkoelen en dan gaat alles naar binnen...
natuurlijk geef je ze het niet in overvloed maar ik laat ze wel alles proeven en drinken..
kennis kindjes drinken onderhand niks en das ook niet alles..

groetjes Veronique

Hoi!

Ik zie regelmatig de term multivitamine voorbij komen, deze hebben wij ook wel eens en is gezoet met zoetstof. Dit schijnt niet goed te zijn voor kindjes onder de 4 jaar (las ik achterop de Lessini light fles). Waarom weet ik ook niet hoor.

Het is maar ff een tip.

Groetjes Jenneke

Melk, melk en nog eens melk. Ze wil   gewoon geen dreumes zijn is helemaal like a baby.

Soms wil ze wel drie slokjes uit een rietje drinken, maar verder wil ze NIKS.....

Komt wel, voordat ze 15 is hahahaha

Groetjes Renske

Terug
Bovenaan