Wat drinkt je kindje?

Whahahahaha een drank-kliko!
Hahaha die houden we erin!
Alleen als ze 16 worden en we noemen ze weer zo, kunnen we er waarschijnlijk niet meer zo om lachen...

Liefs Annet

Siebe en Merijn drinken voornamelijk melk, roosvicee en water. 's Avonds voor het slapen gaan krijgen ze allebei nog een flesje/beker Yokidrink. Een magere yoghurtdrank zonder toegevoegde suikers. Siebe en Merijn vinden gewone halfvolle melk niet bijzonder lekker en bij Merijn doe ik er vaak Nesquik in. Sinds ik Siebe zijn melk uit een beker met rietje laat drinken, drinkt hij het wel beter, want vooral het rietje is interessant. Tja, je moet wat hè, hahaha ! En ik heb de hele dag een fles water bij me, met zo'n klik/trek dop. Vooral de dop is interessant voor beiden, dus dat is vaak strijd wie de fles mag hebben en dan wordt er ook fanatiek uit gedronken. Niks mis mee dus...

Groetjes Fonske.

Fabio krijgt 's morgens 210 cc melk in zijn pap, tussendoor 2x 120 cc diksap (heel klein beetje diksap met veel water) tussen de middag 100 cc melk of pakje yogo en voor het slapen gaan 125 cc pyamapapje.
I.p.v diksap geef ik ook appelsap, sinaasappelsap of Joy maar allemaal met  3/4 water.

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan