Wat eet je kleintje vandaag? (avondmaaltijd)

Bij ons staat vanavond andijviestampot  op het  menu met een gekookt eitje!
Brian eet moeiteloos met de pot mee en heeft sinds 2 weken het zelf eten redelijk goed onder de knie!  Het enige wat Brian tot nu toe niet lust zijn krootjes!

Hopelijk willen jullie ook vertellen wat er vanavond bij jullie op het menu staat, dan heb ik weer ideeen voor de verdere week

eet smakelijk
groetjes
Achnita

Vandaag eten wij worteltjes met aardappelen en kipfilet... Dus Eline ook.

Effe een vraagje trouwens. Eline eet al wel met de pot mee, maar mag ze ook al jus? Das natuurlijk vrij zout. Ik doe nu nog haar eten prakken en dan doe ik daar een theelepeltje olijfolie bij.

Gisteren heb ik heel lui macaroni all Forno gemaakt. Dat is van Honig en daar zit een apart zakje met specerijen bij voor de volwassenen, wat je dan op een helft van de schotel kan strooien. (ik had heel het zakje gedaan, volgende keer maar een half zakje, verder is het heerlijk) Voor Stijn hebben we drie keer opgeschept. Hij bleef ervan eten. En genieten!!! Omdat ik geen vlees eet heb ik het gehakt achterwege gelaten en er een diepvrieszak pastagroenten van de AH van 750 gram doorheen gedaan. En dan 200 gram geraspte kaas. En natuurlijk rauwkost erbij maar dat hebben we bijna elke avond wel bij het eten.

Vanavond eten de kinderen gebakken aardappelen met bloemkool en vegaburger (jongste twee) en kipfilet (voor  onze oudste zoon)en voor mijn man warm ik de rest van de macaroni op. Zelf eet ik eerst een bordje met de kinderen mee en als mijn man thuis is (hij eet altijd later omdat hij pas om half acht thuis is) eet ik met hem nog een bordje mee.

Groetjes van Marloes

Hoi!

Tara zal vanavond bij haar oma eten. En oma eet vanavond rundergehakt met kleine stukjes paprika en rijst.

Groetjes,
Shivana

Marissa eet vandaag lekker macaroni met ons mee e ik heb muffins gebakken dus mag ze vanavond een muffin

Ik heb voor vanavond vegetarische gehaktballen en rode kool en spruitjes en aardappelen. Heb er nu al zin in!!!

groetjes van Marloes

Hoi,

Hihi, ik heb vanavond een poepie-chique dineetje van mijn man zijn werk! Mijn vader komt op de kids passen. Ze eten hun lieveling maaltje (lekker makkelijk voor mijn pa): Tortelini (gaatjespasta zoals Eva het altijd noemt) met sperziebonen en slavinken.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan