Wat eten jullie vanavond????

A

Anoniem

Guest
Lekker onzin topic, maar misschien wel handig voor eet ideetjes....

Dusse, wat eten jullie vanavond??

Ik eet vanavond nasi. Lekker met veel groente, en voor de jongens nog sate en kroepoek erbij.

Heyyy, wij eten vanavond zo'n wereldgerecht van Honig.
Zweedse gehaktballetjes in tomatensaus glf ik.
Eten dat toch wel vaker hoor, zulke dingen.

Groetjes Debby.

Ik eet heel makkelijk

magnetron lasagne en moussaka

en Feline een potje met lekker eten

groetjes Maris

Voor Stijn heb ik een aardappeltje gekookt met een worteltje en een stukje vis. Onze oudste twee kinderen krijgen elk drie boterhammen en voor mijn man en mij maak ik bahmi met fou-yong-hai (let niet op de spelfouten, geen idee hoe ik dat schrijf)!

Groetjes van Marloes

mmm, na al dat gelees over eten krijg ik trek!!!

Leuk idee. WIj hebben heel gewoon hollandse pot gegeten. Maaike heeft eigengemaakte witlof met een appeltje, aardappeltje en ham gegeten. Het bakje ging voor het eerste helemaal leeg en ze heeft daarna een mijn eerste danoontje gehad. Ook dat ging helemaal op en toen mijn man net na die tijd thuis kwam ging haar mondje nog steeds open van heb jij ook nog iets te eten voor mij. Vanmiddag ook al bijna een hele boterham dus gaat ontzettend goed.

Marloes,

Nog even een vraag. Ik zie dat jij voor Stijn zelf vis maakt. Nu wil ik dat ook graag doen maar ben erg bang dat er graad in blijft zitten. Hoe doe jij dit. Ik geef het nu wel uit een potje maar vers is toch lekkerder denk ik.

Groetjes
Inge

wij hebben net lekker babipangang gegeten.
nadat ik gestopt ben met het zware dieet omdat puck niets mocht ivm koemelkallergie en ik nog bv gaf, heb ik al dit lekkers ruim een half jaar moeten missen.
heb met mezelf afgesproken  dat ik deze week nog lekker mag  snoepen en na het weekend is het weer afgelopen (anders zitten die kilo's er zooooo weer aan)!

HEEEEEEEL fout, maar mijn man is nu langs de MacDrive... Normaal eten we echt altijd heel goed en gezond maar we hadden vandaag echt ff zin in een vette hap. De oudste heeft vanavond dus pizza mogen eten, voor de jongste had ik netjes aardappeltjes en wortels gemaakt, en papa en mama gaan dus aan de hamburgers hihi..

Bij ons stond er Broccoli op het menu met aardappelen en snitzel. Het heeft erg gesmaakt, al zeg ik het zelf. Brian (25-07-07) eet maar al te graag met de pot mee en broccoli behoord dan wel tot zijn favorieten.
Mike daarentegen kan broccoli absoluut niet waarderen dus hij heeft een aanslag gedaan op de appelmoes. Ach vooruit maar...
Morgen gaan we denk ik voor spinazieschotel uit de oven Ideaal kan ik van tevoren klaar maken stel de tijdklok in en piep! ETEN....

Dat praten over eten is niet goed voor me joh
Doei,
Achnita

Terug
Bovenaan