Wat eten jullie vanavond????

hoi moonpoontje
ja heb alleen yoghurt met fruit gehad(smorgens,smiddags)en s,avonds wat kwark en een salade.
ja je moet er wat voor over hebben om wat kilo,s kwijt te raken.
vandaag weer normaal met brood enz.tis toch ook wel lekker om wat te knagen ipv vloeibaar.
gr petra

Nou, vind het heel knap van je,  zon yoghurtdag. Heb ook altijd vol verwondering gekeken naar mijn moeder die van de sapdagjes is. Ik val al flauw als ik er alleen al maar aan denk.

Wij gaan vanavond hutspot schotel eten. Hutspot (logisch) in de ovenschaal, tomaatje in plakjes eroverheen, rookworst in plakjes eroverheen, en een pot aardappel anders  en dan in de oven, enne smullen maar!

Eline heeft vandaag een paar hapjes wortel gegeten. Voor het eerst iets anders dan BV. Vond dit wel een heel mijlpaal. Ze vond het hartstikke lekker, het was net een klein vogeltje, de hele tijd dat bekkie open, hahahahaaa.

Een hele dag alleen yoghurt??? Pfff, volgens mij zou ik dan de hele dag laveloos op de bank liggen. Dan heb ik echt geen energie.

Maar wij eten vanavond rode kool, met een aardappeltje en draadjesvlees van mijn moeder. Had ze over en mochten wij hebben.

En Lune eet vanavond bladspinazie met kip (tja, uit een potje maar fruit wel altijd vers)

Groetjes Jolien

OHH Rundvlees heerlijk, daar zou ik zo voor naar de winkel willen rennen, maar ik heb net Kip uit de vriezer gehaald. Dat staat bij ons namelijk op het menu met krieltjes en Doperwten.
Maar ga vanavond weekboodschappen doen en denk dat ik voor morgen lekker "draadjesvlees" koopt jammie

Groetjes,
Achnita

Jaaaah, draadjesvlees, das zooooooooo lekker!!!! Ik vind het alleen zon ontzettend veel werk. Als ik het maak, maak ik gelijk heel veel in 1 keer. Jammie jammie. Jammer dat mijn zoontje het absoluut niet lust.. Dus voor hem bak ik dan vaak een hamburger, of hij krijgt er een paar knakworstjes bij.

wij eten vanavond makkelijk soep uit blik met stokbrood en djaimy krijgt dan potje. papa moet weer vroeg weg vanavond naar school

quote: mamangela reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 13:05:51'));

wij eten vanavond makkelijk soep uit blik met stokbrood en djaimy krijgt dan potje. papa moet weer vroeg weg vanavond naar school

Ook lekker toch, maar als je een keer andere soep wilt proberen? Wij hebben laatst de oranje soep gegeten. Die met pompoen en wortel. Was erg lekker. Wel wennen, maar wel lekker.

hee dat is een idee ja dus hij was wel te eten vind het maar raar oranje soep maar ga hem dan toch maar een keertje proberen

groetjes angela

Terug
Bovenaan