Wat eten jullie vanavond????

Weet je wat wij heel graag eten?? Ooohhh, das zo lekker!!

Broccolischotel:

500gr gekruid gehakt.
2 grote broccoli's
Dan gebruiken wij altijd die puree voor oven van Maggi, 1 pakje.
Geraspte kaas.

Het gehakt rullen, en dan in een ingevette ovenschaal doen.
De broccoli ook eventjes koken, en als die gekookt is op het gehakt doen.
Dan de aardappelpuree erover.
En dan daarover een laagje kaas.

Dan 45min in de over op 200gr.

Heerlijk!!!!

Krijg er allemaal honger van

Groetjes Debby.

Lekker he Debby wij vervangen dan meestal de broccoli voor spinazie a la creme!
mmmmm

Ja, wij houden niet zo van spinazie, alleen Dylano eet het haha.

Met rooie kool is ook lekker trouwens.

hoi hoi

heb lekker rode kool met worst en aardappels gegeten

kleine had rundvlees, bruine bonen aardappels en appel

oftewel een potje hahaha

groetjes weer

quote: Inge ten Cate reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 18:47:16'));

Leuk idee. WIj hebben heel gewoon hollandse pot gegeten. Maaike heeft eigengemaakte witlof met een appeltje, aardappeltje en ham gegeten. Het bakje ging voor het eerste helemaal leeg en ze heeft daarna een mijn eerste danoontje gehad. Ook dat ging helemaal op en toen mijn man net na die tijd thuis kwam ging haar mondje nog steeds open van heb jij ook nog iets te eten voor mij. Vanmiddag ook al bijna een hele boterham dus gaat ontzettend goed.

Marloes,

Nog even een vraag. Ik zie dat jij voor Stijn zelf vis maakt. Nu wil ik dat ook graag doen maar ben erg bang dat er graad in blijft zitten. Hoe doe jij dit. Ik geef het nu wel uit een potje maar vers is toch lekkerder denk ik.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

ik koop meestal diepvriesvis en laat die eerst ontdooien. Dan kook ik het gewoon mee met de groente of met de aardappelen. Als het ontdooit is pluis ik het trouwens wel eerst helemaal uit elkaar om er zeker van te zijn dat er geen graatjes in zitten.

Groetjes van Marloes

vandaag eten wij chilli con carne.
is wat makkelijker omdat ik zelf ook pas om 5 uur thuis ben

groetjes saloua

Vandaag eten wij pasta met spinazie-mascarponesaus met pijnboompitten en zongedroogde tomaat (hele mond vol, hahahaaa)

Niet zelf bedacht hoor, was ooit eens een recept uit de flair. Alles wat me lekker lijkt, knip ik uit, doe ik een keer maken, is het niet te eten, gooi ik het recept weg, is het wel lekker gaat het in mijn kookmap.

Dit is dus wel heel geslaagd!!

Wij eten vanavond bietjes, aardappelen en een lekker worstje.

Jennifer krijgt vanmiddag op het kdv zelfgemaakt potje met wortels, aardappelen en kipfilet. Ik hoop dat ze het lekker vindt, want ze krijg nu voor het eerst ook wat kipfilet door het eten.
En morgen krijgt ze dan bietjes... Gaat steeds beter met mijn eigengemaakte potjes.. gelukkig!! Mamam errug blij!!!     hihi....

Terug
Bovenaan