Wat eten jullie vanavond????

Wij eten vanavond zelfgemaakte lasagne met spinazie, heerlijk!! Ben dol op pasta en italiaans, maar ook ovenschotels vind ik erg lekker.

Benthe krijgt nu nog potjes, omdat ik haar nog zo klein vind, en ik bang ben iets verkeerd te maken, met bijv teveel kruiden of zout of zo.

Groetjes

hoi hoi

ik eet vandaag gehakt dagschotel

mix voor sperziebonen   met rijst

mmmmmm

groetjes moekje

o ja  Ryan eet worteltjes , aardappels en kip ( ben benieuwd of die het lust)

Ik weet nog niet wat wij vandaag eten, maar Dylano eet aardappeltjes, met sperzieboontjes, en kip.
Vind hij erg lekker (hij vind trouwens alles lekker, whaha)

Nou las ik in het groene boekje van het CB dat je de groente, aardappelen en vlees apart moet geven eigenlijk.
Maar dat wordt helemaal een gedoe, met het maken en invriezen.
We hebben nl. 2 koelkasten, en daar gebruiken we allebei de vriezers van, en ze zitten altijd al zo vol
Doen jullie het ook apart geven??
Of geven jullie gwn een prakkie???

Groetjes Debby.

hoi
ik doe ook een prakkie geven.anouk had vanavond bloemkool met aardappelen.en ik had vandaag een yoghurt dag met fruit.(voor de lijn)

gr petra

quote: mama van anouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 18:54:29'));

hoi
ik doe ook een prakkie geven.anouk had vanavond bloemkool met aardappelen.en ik had vandaag een yoghurt dag met fruit.(voor de lijn)

gr petra

een wat voor dag???? Eet je dan echt alleen maar yoghurt en fruit??? Zo he, knap hoor!!

Hoi hoi,

ik doe meestal iedere dag alles vers maken de laatste twee weken doe ik het eten niet meer met de staafmixer malen maar grover prakken en hou ik een paar stukjes groente apart en laat ik Brian  (25-07-07) op het laatst lekker smekken (hij vind dat geweldig)
Van de week had hij een keer macroni met broccoli toen heeft hij het meeste zo opgepeuzeld.

Ik weet nog niet wat ik morgen gaat eten, maar ik geloof dat ik hier wel wat ideeen kan opdoen. jammie jammie

groetjes,
Achnita

Nou, vandaag hebben wij lekker simpel frietjes op.
We waren vanmiddag weg, en later thuis, dan we gehoopt hadden.
Dylano heeft trouwens tussen de middag ook nog een plakje kaas op, heerlijk vond ie het!!
Ook heeft hij vandaag maar 2 flessen gehad, dus nu gaan we ff kijken of hij het met 2 kan doen, niet dat dat hoeft voor ons ofzo, maar als hij het niet nodig heeft, hoeft hij het ook niet te krijgen toch??
We merken het vanzefl hoor

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan