Wat eten we vandaag?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Omdat ik me behoorlijk aan het vervelen ben en ook niet weet wat ik vanavond weer moet gaan eten leek het me wel leuk om hier wat ideetjes op te doen.

Misschien dat we er wel een dagelijks terugkerend onderwerp van kunnen maken, want ik ben vast niet de enige die weer eens niet weet wat ze moet gaan maken.

groetjes Danique
31w1d

Hoi,
Niet echt culinair maar wij eten vanavond bami, wel zelf gemaakt he  en ik vind het nog best een hoop werk, eitje bakken, pindasaus maken (ook zelf), kip snijden etc. Ben een beetje een luie huisvrouw.
We zouden het eigelijk gister eten maar omdat ik erg laat thuis was toen maar patat gehaald. Slecht he.
Groetjes Rene 37+4

Hi,

Ik moet vanavond werken, dus ben maar 3 kwartier thuis...
Dat worden afbakbroodje :)

Liefss

Hmm bami is ook wel lekker inderdaad. Ik ben vanavond alleen, want mijn vriend moet overwerken en dan heb ik nooit zo heel veel zin om uitgebreid te koken. Ik heb alleen wel ontzettende trek in pasta of bami ofzo, dus misschien dat ik dat ook wel ga maken. Eerst maar eens even een naar de AH. Ben blij als ik maandag mijn auto krijg

Wij eten vanavond Spagetti, heel erg lekker en ook nog eens makkelijk om klaar te maken.
Ik weet altijd wel wat we moeten eten, elke maandag denk ik uit wat we de hele week gaan eten.
Ik hoop dat jullie vanavond ook lekker eten
eet smakelijk
doeidoei
groetjes marielle

Hi! Wij gaan ook 'over de grens' eten vanavond en wel Sudanees! We eten
Kissra (heeeeeeel dun gebakken pannekoek-achtig brood) met Naeamia
(Saus met pinda, tomaat en uien), tamia (falafel), foul (soort bonen in
saus) mahshi (tomaten gevuld met rijst enzo) en salata aswad
(aubergine-salade).

Haha, zo lijkt het net of ik zo'n keukenprinses ben! Nou helemaal niet
hoor! Sommige dingen maak ik in grote hoeveelheden en vries het dan in.
Dat scheelt weer!! Als iemand de recepten wil: Geef je e-mail adres maar!!!

Groetjes van Sisi!

Nou Sisi dat klinkt wel erg culli zeg!
Het kost me al moeite om het te lezen laat staan te maken, maar het is vast lekker.
Groetjes Rene

Hoi Danique,
Wij eten vanavond vis uit de oven (je weet wel van de iglo) met gekookte worteltjes en gebakken krieltjes.... Het is inderdaad elke week weer de vraag wat we moeten eten...
Groetjes, Nicole 15w4d

Terug
Bovenaan