Wat eten we vandaag?

hoi

wij hebben vandaag goreste geme gegeten
dat is iraans eten
rundvlees met gele erwten in tomatensaus en heleboel kruiden met witte rijst en yoghurt heerlijkkkkk

gr anna

hallo
nou vandaag heel simpel chinees besteld was goed te eten hahaha
kussies vero

Hoi

Gisteren lekker wat uitgebreider gekookt.
lekker zelf gemaakte champignonsoep, aardappelkroketjes, spruitjes, varkenshaasje en zelfgemaakte appelmoes, en als toetjes zelfgemaakte griesmeelpudding met bosbessen en slagroom. mmmmmm mijn buik was goed rond.

Vandaag ga ik macaroni maken met een lekkere tomatensaus en daarover wat geraspte kaas. ook heerlijk. Ga dit voor 2 dagen maken omdat ik vandaag en morgen avonddienst heb.

Groetjes Carol 23 wkn

Voor vanavond worden het broodjes shoarma, met extra groente vulling, hmmmm.
En na al die hacheeverhalen heb ik het hacheevlees voor morgen opgezet. Al 5 jaar niet gegeten, maar zo'n rubriek maakt hongerig.
Manlief had erg veel voor de spaghetti ingekocht, dus zelfs met versterking van broer en vader hebben we 2 dagen heel veel spaghetti gegeten.

ohhhhhhh broodje shoarma, dat zou er nu WEL ingaan (uitzonderlijk, het meeste warme eten staat me momenteel niet aan), dit en domino's pizza... DELUXE oh, woensdag pizza denk ik... ja..

xx stephanie 6 weken 6 dagen

Mijn mannetje is vandaag begonnen met het Sonja Bakker dieet, dus wij eten tartaar met bloemkool en gekookte aardappeltjes.

Niet echt bijzonder, maar toch wel lekker.

groetjes Danique
36w6d

Wat een leuke rubriek dit!!

Ik heb het vandaag simpel gehouden: een broodmaaltijd.
Ik had aubergine in de grilpan gemaakt met olijfolie en knoflook. Dat op volkoren afbakstokbrood van de AH (die is errug lekker) en daarover heen een tomaat, kipfilet en een klein beetje mayo. Lekker simpel en toch wat groente binnen. Als toetje een zelfgemaakte appelcompote (appels in stukjes, met kruidnagels, kaneel en stukje citroen schil 15 minuutjes koken). Yummie

Laura

Terug
Bovenaan