Wat eten we vandaag?

Hmm ik krijg hier ideeen genoeg. Deze week maar een keertje langs te toko, want het klinkt wel errug lekker Juffie.
Vanavond eet ik nog een keertje nasi, want ik heb zoveel over van gisteren. Lekker makkelijk en tijdbesparend.

Hoi hoi,

Leuk onderwerp!!!!

Vandaag eten wij: verse wortels met champignonsaus, aardappels en verse worst..
Gister hebben wij spersieboontjes gegeten dus morgen tijd voor pasta...denk lasagna

groetjes simone

Hi,

dit onderwerp spreekt mij ook wel aan! Ik heb ook steeds moeite met de vraag; wat eten we vandaag?? Soms is het zo erg dat ik maar elke dag boodschappen ga halen, omdat ik gewoon niet voor meerdere dagen kan plannen.
Mijn man en ik zijn niet zo dol op groenten. Eén dezer dagen ga ik zuurkoolschotel maken, ik hoop dat het lekker is bij 20 graden  ? Ik ben nog een beetje in de zomerstemming door het weer....
Meer ideeen zijn ook wat mij betreft welkom!!
Oh ja, op de beginsite van www.jongegezinnen.nl staat ook altijd een recept van de dag.

Groetjes,

Melanie (27 weken + 3 dagen)

Wij eten vandaag spaghetti met champignons en groente!!!

Niet echt een culinair hoogstandje maar wel lekker....

groetjes Danique
35w6d

oh ik ben net thuis, helemaal kapot. Dat valt tegen om weer te werken zeg. Ik heb net een weekje vrij gehad vandaar.

Dus............ vandaag kookt manlief. Wat een schat. Ik weet alleen nog niet wat ik krijg. Maar t is vast heel lekker, want met liefde klaargemaakt

'beetje laat maar ik heb vandaag hachee op best lekker hihi.
morgen eten ze hier iets wat ik niet mag snik snik   du sik neem een lekker slavinkje met gebakken aardappelen en sla jammie ook lekker
kus vero

Wat een heerlijk typisch mutsenonderwerp!!!
En inderdaad iedere dag weer de vraag "wat eten we vandaag" ?!

Pffff, probeer altijd 1 x per week grote boodschappen te  halen en een beetje in te plannen wat we de komende dagen gaan eten. Helaas komt dat er niet altijd van en moet je dus eigenlijk iedere dag weer iets nieuws bedenken!

Wij werken allebei fulltime en dat betekent ook wel eens een uitsmijter bakken of soepie met broodje! (ook lekker) Gister heb ik stampot rauwe andijvie gemaakt, is makkelijk, snel en errug lekker! Ben sowieso dol op stampotten!

Maar ja, wat we vanavond nou weer moeten eten..............?!

Vandaag maak ik hachee, rode kool en aardappelpurree. Mmm.... nu al zin in :)
Gisteren had ik heel gemakkelijk een ovenschotel met bloemkool uit de koeling van de AH. Was ook hartstikke lekker. Ik heb er zelf wel wat kruiden, creme fraiche en kaas aan toegevoegd.

Terug
Bovenaan