Wat eten we vandaag?

hoi

Ook hier is het regelmatig een probleem om weer wat op tafel te zetten.Ik draai veel avonddiensten, en maak zodoende altijd wel iets wat ik dan kan opwarmen, dat is dan meestal iets van pasta's of rijst of stampot, zeker met dit weer.
Als ik geen avonddienst heb, dan staan er meestal wel aardappelen, vlees (en voor mijn man een groenteburger of iets dergelijks) en lekker wat groentes.
Gisteren had ik aardappelen,spinazie en een lekker stukje vlees (ben  even de naam kwijt erg he).
Vandaag krijgen we, aardappelen, sperzieboontjes en schnitzel.
En   wat   we morgen eten,   dat ga ik   vannacht bedenken  als ik nachtdienst heb.

groetjes   Carol

Hoi,
heb vaak weinig zin en puf om 's avonds nog uitgebreid te koken. Heb 1 recept wat erg lekker is en  na 30 minuten eetklaar is.
Braadworstschotel uit de oven:
Ongeveer 6/8 aardappels in de schil halfdoor of in vieren snijden. Dit mengen in een ovenschaal met olijfolie, rozemarijn en paprikapoeder. Dit 15 minuten in de oven
(220 graden). Dan gesneden groentes bijvoegen. Paprika, ui, champignons en eventueel nog meer wat je lekker vind. Dan braadworst in stukjes snijden en dit (rauw) toevoegen. Alles goed husselen. Vervolgens nog 15 minuten in de oven afbakken.
Lekker en eenvoudig.
Groetjes V.

Wij eten vandaag champignonpoulet op een broodje!!! Ook heeeeeeel lekker.

groetjes Danique
36w3d

hallo ik eet vandaag vlees fondue lekker jammie jammie!!!!! hihihihihi.

kussies vero

hallo

mijn mannetje gaat dadelijk lekker pannekoeken bakken!
met kaas en spek. en appel etc.

xx angela

Zuurkool, aardappelen en worst geen spekjes voor mij!!!

heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Morgen tussen de middag heeeeeeeeeeerlijke erwtensoep

Wij eten vandaag macaroni-ovenschotel?!?!! Nog nooit gehad, dus afwachten of het lekker is!
Nu ik verlof heb heb ik eindelijk eens de tijd om iets anders te proberen haha

Terug
Bovenaan