Wat eten we vandaag?

A

Anoniem

Guest
ik bak vanavond een frietje met een snack erbij voor ons... nog wel een potje erwtjes warm maken  en klaar... lekker makkelijk vandaag!

Heerlijk,

Hier staat de hutspot al klaar om op het vuur gezet te worden. Lekker veel gemaakt. Ik moet volgende week nog naar een etentje van het werk en dan hoeft vriendlief niet te koken.

het is ook echt weer voor stamppotten en erwtensoep hahahahaha... ik heb van de week al een grote pan soep gemaakt, daar profiteren mijn ouders ook altijd van mee, t is toch veel te veel altijd

Ow, gezellig!! Hier staat de zuurkoolstampot op, met spekjes en een heerlijke rookworst..Mjam

Nou, Saskia, dit is wel heeeeel toevallig. Ik start speciaal de laptop op (terwijl ik sta te koken) omdati k ineens dacht, laat ik een nieuw topic "wat eten we vandaag" beginnen. Echt waar !   Maar je was me voor
Ik ben nu met de witlof bezig met een gekookt aardappeltje en een lekker kipfiletje, heb ik echt trek in.

hai bibi, das idd toevallig... t kwam eigenlijk door Daan, die vertelde dat ze andijvie stamp maakte en ik dacht das makkelijk, idee voor een nieuwe topic hahahaha

Ja, sterk hè, ik had ook ineens dat idee. Dan kunnen we elkaar wat ideeën aan de hand doen om te eten. Ik weet het soms echt niet.
Ik kwam erop doordat in het andere topic ter sprake kwam dat er hutspot gegeten werd, heerlijk !
Ik ga de witlof nu eten en dan kom ik straks nog wel weer terug op het forum.

Oh ja, die hutspot was van jou, Noah, ik wist het natuurlijk weer niet meer , haha

Terug
Bovenaan