hihihi, dan heb ik denk ik zo veel geluk dat ik dat niet lekker vind he die filet...
ja, groentesoep en stokbrood en kruidenboter!! Lekkerrrr, wat dat betreft hou ik wel van soep... Altijd als mijn schoonfamilie komt ( wie wonen 1.5 uur met de auto rijden van ons vanaf) dan eten we tussen de middag ook soep maar dan met gevuld stokbrood. Vragen ze altijd of ik wil maken, ze vinden zoooo lekker hahahaha
recept voor gevuld stokbrood:
1 pak afbak pistoletjes van ah (die hele goedkope)
pond gehakt
strooikaas
shoarmakruiden
je bakt t gehakt rul in de koekepan zonder boter, anders wordt t te nat. Lekker kruiden met shoarmakruiden ( proeven tot je t lekker vind, ik doe er altijd wel veel op ) Van de pistoletjes snij je een dekseltje af en je holt ze een beetje uit, je moet wel genoeg brood erin overhouden, ik snij er altijd een rechthoekje uit en das genoeg. Als je gehakt klaar is erin vullen, goed aandrukken en zo min mogelijk vocht erin doen. strooikaas er overheen en de dekseltjes er weer op. Dan afbakken in de over volgens verpakking pistoletjes...
Als je nu over hebt gewoon in zilverpapier verpakken en evt invriezen... dan als je t weer wil eten wel 20 minuten op 200 graden in de over opwarmen met het zilverpapier er omheen.
smakelijk!!!!