Wat eten we vandaag?

Wij hebben vandaag gehad: gekookte aardappelen, bloemkool en een filetlapje. mmmm

Wij zaten lekker aan de zuurkool met vworst....Ik vind het soms zo moeilijk om weer iets te verzinnen!! Dus dit topic is wel super handig!!

Hou maar op schei maar uit haha, dat eten elke dag breekt me op. De  kids willen wel eten maar wat de ene lekker vind dat vind de andere weer niet lekker......ahhhh...

Vanavond heb ik zelf een blik soep opengetrokken en voor de kids pannenkoeken gemaakt. Ik ben het soms zoooo zat. Gelukkig eten ze wel hutspot hahaha....heerlijk. Ik heb er al wat van ingevroren voor het geval dat ik er eventjes niet ben!

Wat eten we morgen meiden? Zaterdag doe ik meestal niet veel hoor.

nou wij hebben vandaag lekker boerenkool gegeten heerlijk
winterkost vind ik ook echt super.........

vandaag heeft mijn man een vers visje uit de over en ik een kippepoot... dan puree een wortels erbij en klaar weer....

net naar de markt geweest dus alles weer vers in huis..

Vanavond aan de pilav (rijst met kip en perziken mmmmm) en morgen heel makkelijk patat (of tomatensoep, heb ik ook nog.....) In het weekend doe ik ook altijd makkelijk en als ik echt geen puf meer heb vind Mark het ook helemaal niet erg om te koken, dat is wel erg fijn!

Vandaag eten we een penne ovenschotel (penne, champignons, ham etc)

Over 5 minuten is het klaar dus ik zal eens naar beneden om de tafel te dekken. Jamjam! ik heb trek

Oh oeps, ik ben de enige hier zonder inspiratie geloof ik. Ik baal ongelooflijk want ik vind lekker eten heel belangrijk en ook gewoon heerlijk. Ik kan het alleen zo slecht opbrengen om achter het fornuis te gaan staan. Ik doe het wel hoor maar heel simpele dingen waar ik zelf totaal geen trek in heb. Als iemand een schotel voor me neus zou zetten elke avond dan zou ik echt met smaak eten. Helaas.....  dat is niet het geval. En ik moet wel koken, de kids doen het niet en vriendlief kan het niet echt en is niet gewend voor meer dan 1 persoon wat te maken....wordt nog leuk dalijk pffffff.

Terug
Bovenaan