Wat eten we vandaag?

Vanavond eten we hutspot met rookworst.

@ Saskia, ik heb nog stees je broodjes niet gemaakt...grrrrrr. Vorig weekend was het de bedoeling. We kregen visite en zijn friet gaan maken ofzo...kweet niet meer precies. Dit weekend was ik vergeten het gehakt op tijd uit de vriezer te halen. Hopelijk gaat het een dezer dagen lukken haha.

Ik bedoel dus nog STEEDS niet he, snap je wel. Ik wilde weer eens te snel tikken en dan krijg je dat soort dingen haha.

Wat eten jullie vanavond?

wij eten vandaag bij mijn ouders... schnitzel met gebakken aardappeltjes en sla... lekker!!

@ Petra, hahahaha, ik wacht het wel af joh, ben benieuwd wat je ervan vindt

Wij eten vanavond hollandse bloemkool schotel van gisteren. Vandaag heb ik het gehakt er al uit gehaald.

volgens mij is dat een tic die we ontwikkelen hoor... ik was ook al vergeten de shoarma eruit te halen ...

ik heb toen maar een paar broodjes warm gemaakt.. ook lekker! Hebben jullie dat nu ook weer? In t begin van de zwangerschap vond ik alles stinken en nu is dat weer terug!

we hebben hier vandaag aardappels met verse worst... Mijn man krijgt witlof met kaassaus en ik bloemkool met diezelfde saus (makkelijk!!!!) We hadden nog restjes groenten...

Terug
Bovenaan