Wat eten we vandaag?

Hier gaan we aardappels en boontjes met schnitsel eten. (en vanille vla als toetje)

Gister was het stamppot boerenkool met rookworst (dat krijg je van al die inspiratie....)

Heb elke keer erg veel zin in mn eten maar er kan zo weinig meer in...........

Daar hebben we hier ook last van... dan denk ik al niet al te veel op te scheppen en dan alsnog moet ik een gedeelte laten staan.

Ik denk vanavond ook maar iets simpels bij de patatjes te doen, anders blijft er ook zoveel over.

Ja, jammer is dat hè, dan heb je zo'n trek in iets en dan zit je heel snel vol.

Vandaag was het andijviestampot met braadworst.
Morgen maar ik een pasta-overschotel, want m'n ouders komen eten!

vandaag uit eten bij mijn ouders! hihihi, nu kan t nog, straks met de kleine weet ik neit hoe t allemaal uitpakt he...

Hoi,

Ik heb ook totaal geen inspiratie meer maarja met twee dochters wil je toch iets fatsoenlijks op tafel zetten, misschien mijn pa en ma eens lief aankijken of we vanavond kunnen komen eten. Mijn vriend zit namelijk voor een paar dagen in duitsland (hopelijk blijft hier alles rustig) en als ik alleen ben heb ik zowiezo al minder zin om te koken.
Zometeen de oudste van school halen heb net de weekboodschappen gedaan, de oudste straks nog naar zwemles dus dan was het mijn dagje wel weer ik kruip straks wel even op de bank als de jongste ligt te slapen

Groetjes

Nou wij eten de restjes op van afgelopen week. Heb nog boerenkool, snert en 2 pizza's in de diepvries liggen. Anders kan ik het weggooien en dat is ook zo zonde.

Morgen eten we pasta bij mijn ouders, doen we elke donderdag. Ze vroegen gisteren al of we donderdag wel kwamen eten, aangezien we vrijdag met Sinterklaas al hier met zijn allen eten.  Vriendlief antwoorde dat we dat natuurlijk doen, want anders moest hij koken (zijn papadag) en macaronie was  veel makkelijker!    

Wij gaan vandaag voor een broodje shoarma. met lekkere knoflooksaus. Stinken !!!

Terug
Bovenaan