Wat eten we vandaag?

Jeetje, het is vandaag patatdag, dat is duidelijk, haha.
Edith, ik had die zelfde drang, ik heb ook de frituurpan schoongemaakt, want dat moest nu echt gebeuren . Weliswaar niet vandaag gedaan, maar een week of 2 terug.

Wat lief van je vriend Petra, heerlijk weer een oventje, hoe klein hij dan ook is. Voor koekjes (pepernoten), stokbrood of een schoteltje is er wel plaats!

Hier hebben we het vanavond makkelijk gehad. Donderdag eten we altijd met zijn allen bij mijn ouders.... macaronie met sla. Lekker makkelijk.

Liefs Noah

ik ga zo een broodje van bakker bart na proberen te maken

ik heb daar een panini gehaald en doe daar guacuemole (??) op en een beetje mierikswortel, kipfilet, plakjeskaas en een rauw uitje. Onder de toaster en klaar... (zo'n soort grill die je dichtklapt en t broodje plat wordt)

ze doen er daar ook nog tomaat op maar dat lust ik niet, ben benieuwd of ik t ook kan maken!

Klinkt wel lekker... hier gewoon een broodje met kaas (en een beetje  mosterd) denk ik. Zo ff met de neus in de koelkast.

Vanavond eten we franse spercibonenschotel van knorr. Geen idee of het lekker is, we zien wel en anders wordt het tosti .   Nu ik zo opschrijf dat we anders vanavond tosti eten, daar heb ik nu ook wel zin in..... dus het wordt  een broodje kaas, en dan even in de tafelgrill.

zometeen een lekker broodje en vanavond erwtensoep. Mijn moeder heeft voor 3 dagen snert gekookt, dus er zitten al 2 porties in de vriezer.

Petra, wat heerlijk een oven, en koekjes bakken is zo'n gezellig en handig tijdverdrijf tijdens de laatste loodjes. Onze oudste bakt hier ook heel wat af. haha.

ik ben zooo moeilijk met brood eten he, vin ik helamaal niet lekker , koud brood met kaas of vlees brrr..

of er moet zoet op zitten of t moet warm zijn.. lastig soms hoor! Maar gelukkig kan ik veel opvangen met een bakje yoghurt en crusli of een warm broodje

Ik heb net een bak vla op...meer moet ik even niet hebben nu. Vanmiddag dan ff een appel ofzo.

Vanavond...ik weet nog niet wat ik eet, maar er zal gehakt bij zitten want dat heb ik in de koelkast liggen.

@Liedje,

Ja ik heb er echt zin in om mijn nieuwe mini-oventje te gaan uitproberen met een lekker taartje! Ik ben helemaal alleen thuis vanmiddag dus kan ik het lekker eerst in mn uppie uitproberen. Goed tijdverdrijf idd!

@ alle anderen, we eten pizza vanavond, ik heb een erg lange dag en geen zin om te koken. Morgen wordt het waarschijnlijk die broodjes met gehakt uit de oven (recept saskia toch?) dus een broodje SAS haha...en zondag.....geen flauw idee nog...

Terug
Bovenaan