Wat eten we vandaag?

Maar voor nasi met sate en kroepoek ben ik ook wel te vinden!!

Vanavond braaf aan de verse wortels met aardappels en schnitzel (zelf gepaneerd uiteraard). Lekker hoor!   Ja die ovenschotels zijn altijd makkeliijk, je kan het bij wijze van spreken s'ochtends al klaar maken en dan s'middags zo hop in de oven schuiven!!! Klinkt lekker trouwens met die shoarma en boontjes (we hebben laatst ontdekt datYara shoarma ook errug lekker vind hahaha). Zelf eten we regelmatig prei schotel met zo'n pakje mix van knorr of honig, ook erg lekker!

Eet smakelijk allemaal vanavond!!

de recepten vliegen je om de oren hier hahahahah

wel leuk dat de etentjes zo goed zijn bevallen! Stamppot is ook altijd lekker en zeker nu met dit weer zeeer geslaagde keus! Dat sjieke hoef ik ook neit hoor, ben een keer per ongeluk in een restaurant terecht gekomen met ook alleen wild maar daar hebben we toch heel lekker gegeten.. dan maar gokken en hopen dat t lekker is. Ik had toen everzwijn (ik denk t is ook een soort varken he) en mijn man herteboefstuk... allebei met puree en rode kool dus was niet zo verkeerd

Lekker, hoor al die recepten. Ik ben niet zo bekend met ovenschotels maar als ik het zo lees, is het wel de moeite om het eens te proberen. Lekker en makkelijk.
Wij gaan met het werk alleen met kerst eten en dat moet dan altijd super de luxe zijn. Zo'n etentje dat je op de terugweg naar huis langs McDonalds gaat, haha

We hebben nasi gegeten. Ik krijg gewoon inspiratie door jullie haha.

Dat is alleen maar goed, Peet, zo hebben we wat aan elkaar .
Bij mij heeft de nasi prima gesmaakt. Ben nu begonnen aan een bak thee en een pak koekjes, maar die moet ik nu echt wegleggen voordat hij leeg is

Een nasi dag vandaag dus? "Dat breekt zo lekker de week"

Wij hebben ook nasi gehad. Lekker hoor, kroepoek d'rbij en een gebakken eitje.

brr dat jullie die hutspotten zo lekker vinden. vreselijk!! ik heb vanavond om de week te breken lekker snackies op. eet morgen erwtjes met kip

Terug
Bovenaan