Wat eten we vandaag?

Meiden goed nieuws! Vriendlief kwam gisterenavond met een mini-oven voor me aanzetten haha. Ik had zitten klagen dat ik mijn oven zo miste en geen schotels meer kon maken en koekjes bakken....is de lieverd op jacht gegaan. Echt super, dus als eerste gaan we het recept met de stokbroden en het gehakt maar eens uitproberen. Jam jam. Hij is niet erg groot dus hele grote schalen die kunnen niet maar kleine dingetjes nu weer wel en koekjes bakken is iets wat de kids graag doen dus daar ben ik al heeeeel blij mee haha.

(uit ruimtegebrek had ik mijn fornuis met oven weg moeten doen toen ik ging samenwonen, snik snik)

Maar nu weer gelukkig met een mini-oven die vaak gebruikt gaat worden denk ik.

tot latersssssssssssss

haha hadden er 3 nasi gisteren? haha lol.....sorry late reactie. En ja das goed dat we elkaar inspireren he. Dat geeft de burger moed! Mij wel iig. Thx meiden.

Hé tof, Peet, goeie zet van je vriend. Ja, ik geloof dat het een chinees dagje was gisteren haha.
Ik denk dat ik vanavond broccoli eet met een bal gehakt, maar ik weet het nog niet zeker

Donderdag is hier frietendag, want dochterlief heeft  zwemles van 17.30u
tot 18.30u...wat een rottijd! Ik heb onze frituurpan vanmorgen schoon
gemaakt (hoezo nesteldrang..) dus ze gaan extra lekker smaken uit het
verse vet!

@petratjuh, wat lief van je vriend! Kan je weer lekker bakken... en in t weekened lekker afbakbroodjes maken mmmmm

hoe is t stokbrood bevallen? Ben nieuwschierig!

Nasi he, maak er dan maar 4 van he hahahahahaha, had nasi met kip en geroerbakte spitskool en zoetzure saus..

vandaag een hollendse gehaktschotel met wortel en aanrappelen, appelmoes erbij mmmmmmm vandaag is mijn mannetje laat, gaat eerst naat t gemeentehuis voor zijn nieuwe rijbewijs..

aww petra wat lief van je vriend! Ik neem aan dat jij nu koekjes aan het bakken bent?

Wij eten vanavond patat! MMMM Ik neem er een lekkere frikadel bij en natuurlijk pindasaus. Oh wat heb ik nu al zin in vanavond haha...vreselijk.

ja wij gaan vandaag ook makkelijk doen en eten ook lekker patat heb er nu al trek in mmmmmmm

@ saskia,

Als ik het stokbrood heb gemaakt laat ik het je gelijk weten hoor. Als ik nog niet aan het bevallen ben wil ik dat in het weekend gaan maken haha.

Vanavond eten we bloemkool en aard, salade en gemarineerde weet ik veel lapjes hahah...ben t ff kwijt. Mits ik niet gewoon dubbel lig door weeen ofzo anders halen ze maar gewoon friet hahaha.

Terug
Bovenaan