Wat gaan we doen vandaag?

A

Anoniem

Guest
Ik wilde in de achtertuin aan t werk gaan met de coniferen snoeien maar nu t sneeuwt hou ik dat mooi voor gezien!

Op mijn lijstje staat alleen nog maar t ontdooien van de diepvriezers en de rest kan ik niet alleen...moet nog wat van zolder af worden gehaald maar wij hebben een vliso trap en dat vind ik zo'n eng ding! Dus daar wachten we maar op tot manlief thuis is...

Hij heeft vandaag een examen voor het rijden met aanhanger. Voor zijn werk heeft hij dat nodig dus duimen maar!!! De werkgever betaald maar t zal wel lekker zijn als hij slaagt toch?

Liefs, Sas

Wel coniferen snoeien maar niet op de vlizotrap   allebeide niet doen! Is nu veel te zwaar hoor! Coniferen snoei je ook boven je macht en dat gaat op de buikspieren zitten!! Heb er ervaring mee...   lukte niet meer, maar tsja ben vrij koppig en het moest toch echt gebeuren....

Heb vriendlief voorbereid dat we 7 december (is hij ook vrij) de kerstboom van boven halen en optuigen!! Anders moeten we dat straks aan de kraamhulp overlaten. Vind het zelf veels te leuk om te doen, lekker prutsen met onze dochter! Foto's maken, leuk voor later.

Vandaag niet al te veel doen, boven en beneden stofzuigen en dan houdt het wel  op. Morgen functioneringsgesprek op het werk.... zit al vanaf mei in de ziektewet, dus veel is er niet te bespreken en morgenavond nog een bijeenkomst van het werk (met etentje) over nieuwe richtlijnen. Wel gezellig, maar ik ga rijden. Het idee dat bij iemand anders in de auto mijn vliezen breken.... zal niet gebeuren, maar het idee alleen al!  

Liefs Noah

hahaha, Noah, ik zie t al voor me, op t etentje van je   werk vliezen breken hahahahaha Ik hoop dat je dat dan nog een dagje kan uitstellen...

Die coniferen zijn niet zooo hoog... we hebben een border in de achtertuin met grind en daarin 4 coniferen... nu zijn ze groot genoeg en ik wil ze toppen zodat ze niet groter worden.

moet in november of anders in het voorjaar maar als alles af is en dat niet stoort me dat echt enorm hahahaha... dus t zal er wel van komen hoor... ik heb een prima heggeschaar (nog van mijn ouders geweest) dus duurt niet lang..

Let op dat je niet teveel doet, hè, Sas, daar krijg je spijt van, hoor.

Ik moet vandaag opruimen en stofzuigen, we hebben gisteren de meubels een nieuw plekje in dekamer gegeven, maar nu is het hier net een zwijnestal, pfff.Hoop werk, dus.
Ik hoop vanmiddag nog even op het forum te komen, vind ik veeeeel leuker

Oh meiden ik moet ook echt opruimen, wat een rommel van het weekend en we hebben nog veel dingen gedaan waar nog de rommel van ligt...oa ook geschoven met meubels en we hebben 2 vogels die ontzettend lekker veel veren verliezen...ik ga maar eens aan de gang en natuurlijk strakjes weer even op het forum kijken hihi.....

Meiden niet teveel hooi op de vorken nemen he (hoor mij nou hihi)

Vandaag alweer 37 weken en 2 dagen...de tijd vliegt!

Groetjes Peet

ow ja Bibi, hoe is het geworden je nieuwe indeling? En dat geeft altijd een rommel he als je gaat schuiven..

Doen jullie ook rustig aan Petra en Bibi ? Jullie zijn verder dan ik ben hoor! hahahaha

Sas

lekker me keuken gedaan, ff de oven en goed de vloer geboend.. nu nog gauw stoffen en zuigen. moet nog even wat was opvouwen en denk vanmiddag nog een klein tukkie doen!!

Ik duik vandaag nog even in de papieren, doe de badkamer nog even, ik moet wat foto's uitzoeken voor in de lege lijstjes en ik ga de sinterklaas cadeautjes even inpakken. Dat is eigenlijk wat ik vandaag nog wil doen.

Stofzuigen en dergelijke heb ik al gedaan vanochtend en heb zelfs de ramen aan de binnekant gewassen...pff! 3 Wassen zijn er al door. Ik ben echt goed bezig vandaag hihi.

Oh ja de oven...hmmm eigenlijk zou ik die ook nog moeten doen, maar dat mag ik vast wel naar morgen verschuiven haha

Terug
Bovenaan