Wat gaan we doen vandaag?

wat ben je al fanatiek vandaag weekee!! Ik heb boven wel gezogen en gedweilt, diverse wasjes zijn erdoor heen en de keuken blinkt ook weer,  maar moet nu beneden nog stofzuigen. Maar dat zien we vanmiddag wel. Zit nu even lekker broodje te eten en heb Zoë al zover dat ze zo in bedje kan slapen. Ze ligt al op de bank tv te kijken, dus moe is ze in elk geval en daarna ga ik ook ff liggen.

Kom vanmiddag nog wel even kijken hier.... is veel leuker als soppen.

Liefs Noah

Van mijn goede voornemens is nog niets terecht gekomen. Juist toen ik wilde beginnen kwam er onverwacht bezoek. maar het was wel heel leuk. Ik ga nu dus maar aan die taken beginnen.

Ik heb helaas geen oven meer, kan hem dus ook niet schoonmaken haha. Dat is dan wel een voordeel. Damn...ik mis die oven wel hoor. Ik gebruikte hem heel vaak. nah ja misschien als we een grotere keuken hebben pas er weer eentje in. Zou leuk zijn.

tot laterssssssss (nu echt druk aan de poets)

Ja, het is erg leuk geworden, er zijn wat meubels uitgegaan (sidetable, grote speakers enzo), maar de ruimte die je ervoor terug krijgt is het dubbel en dwars waard. Alleen als er dan één en ander weggaat, hou je wel de accessoires over die erop stonden, fotolijstjes, kaarsje etc. Dus waar gaan we dat nu weer laten ?? Haha.
Ook daarvan heb ik maar wat weggedaan, maar geen fotolijstjes natuurlijk .
Ik ben nog niet klaar, hoor, maar ik dacht, kom laat ik even een pauze inlassen en het forum opgaan, altijd gezellig.

Jeetje, Weekee, wat ben jij actief, joh, pfff. Het is dat ik hier een beetje verplicht loop te ruimen omdat we anders helemaal nergens bijkunnen, maar anders had ik een rustdag ingelast. Gisteren al heel de dag heen en weer gelopen, dus ik ben er eigenlijk wel klaar mee. En dan is ook nog eens ons zoontje superverkouden geworden, ook geen pretje, maar ja, daar doen we ook ons best weer voor om de snotneuzen weg te krijgen

@ bibi: HEEL belangrijk die pauzes inlassen. Jammer trouwens dat je wat dingen weg hebt moeten doen, maar ja...dat hoort er nu eenmaal bij denk ik. We kunnen nu eenmaal niet alles in huis houden he?

@ Noah: Hoe was je broodje?

@ petra: nou ja morgen is er weer een dag toch? Visite is natuurlijk veel gezelliger dan een beetje soppen en poetsen.

Mijn broodje was heerlijk.... ben momenteel echt verslaafd aan chocolade, dus dan komt er hagelslag op brood... heel simpel maar wel lekker.

@Bibi, nog spulletjes in de kast gezet? Ik heb 1 plank in het territorium van vriendlief (garage) en daar zet ik spulletjes neer die ik niet meer kwijt kan in huis. Af en toe draaien we weer wat om, lijkt het weer nieuw.
Vind het zo heerlijk om dingen in het huis te veranderen.... maar kan inmiddels de tv niet meer verplaatsen, de bank moet toch bij de tv staan.... voor het dressoir blijft er nog maar 1 muur over en de eettafel moet dan wel op de andere kant staan... Ik verdenk vriendlief dat hij dat best wel met opzet heeft gedaan

@Saskia
Is je vriend nog geslaagd voor zijn examen?  Zou mooi zijn, altijd weer spannend. Mijn vriend rijd veel met aanhanger voor de baas, maar heeft zijn rijbewijs ervoor niet.... hebben zwart op wit staan dat als hij voor de baas rijdt en een boete krijgt, dat de baas deze betaald.... de baas wil dus niet betalen voor het rijbewijs.

en nu weet ik niet meer waar ik nog meer op zou reageren... komt wel weer bij een volgende post.

@bibi,
Je zoontje verkouden... balen zeg. Hopelijk heeft hij er zelf weinig last van, of ook heel benauwd wat je hier veel hoort? Ook goed voor jezelf zorgen hoor, ziek zijn in het kraambed lijkt me echt verschrikkelijk, om nog maar niet aan een bevalling te denken, terwijl je neus helemaal vol zit.....

Liefs Noah

Hoi Noah,

Jaaaa hij is geslaagd!! Hoera! Ben heel trots op em. Hij reed eerst ook altijd zonder rijbewijs E maar er is iets heel vervelends gebeurd met een kennis die bij een ander bedrijf werkt en gelukkig wel zijn E rijbewijs had. Dat opent je ogen wel.  Op de openbare weg is er een keet losgeschoten die achter de bus hing en die heeft een scooter geraakt, je raad   t al... die jongen heeft het niet overleefd.. Als je nu geen rijbewijs hebt  en een ongeval  krijgt ben je toch aansprakelijk.. Het is al heel vervelend en trraumatisch als er zoiets gebeurt maar volgens de wet is een briefje dat jij rijdt voor de baas nie genoeg om niet aansprakelijk gesteld te worden. Voor een gewone bon natuurlijk wel..

Wel jammer dat zijn werkgever dit niet wil betalen, bij mijn man heeft de werkgever op voorwaarde dat hij nog minimaal 2 jaar in dienst blijft dit wel gedaan.

Ik wil je niet bang maken hoor maar ik zou gewoon niet meer met een aanhanger de openabre werg op gaan... het risico is te groot! Dan komt de werkgever zelf wel over de brug denk ik..

Liefs. Sas

@ Saskia
Gefeliciteerd met je mannetje! Heerlijk dat hij het gehaald heeft!

Klopt, ik kende dat van de aansprakelijkheid..... zijn baas heeft nu een busje gekocht (qua gewicht net geen vrachtwagen) en zo kan vriendlief nu ook een hoop vervoeren.   Hij heeft laatst al een vracht in 3 keer, per kar, gedaan omdat hij anders over het gewicht heen kwam wat hij mocht trekken... Baas boos, maar wou alsnog niet betalen voor het rijbewijs. Volgens hem rijdt vriendlief goed genoeg en alleen in de omgeving van de zaak.  

Net of die "nieuwe" bus goedkoper was dan het aanvragen van een examen.

Terug
Bovenaan