Tof, Sas, dat hij geslaagd is, gefeliciteerd !
Noah, je man kan zijn baas natuurlijk ook anoniem verlinken bij (ik denk) rijksdienst voor wegverkeer, onder het motto van : ik hoorde dat bij dat en dat bedrijf chauffeurs moeten rijden met aanhangers terwijl ze geen rijbewijs hebben. Dan krijgt hij vast controle en wellicht een boete, misschien dat hij dan overstag gaat.
Ik heb idd wel het één en ander weg moeten doen, maar de ruimte die ervoor terug is de moeite waard. Ik was rond 17.00 uur klaar met alles opruimen, dus dat is wel een lekker gevoel. Ik wil morgen even de keuken doen en dan even kijken hoe schoon (of vuil) de maxicosi is, die staat nu in de garage. En als dat klaar is, mag de kleine van mij komen. Het ziet er hier nu netjes uit, hoef me niet te schamen als de kraamzorg komt.
Ik ben allerlei voorzorgsmaatregelen aan het nemen om te zorgen dat ik niet verkouden wordt, lastig, maar ik probeer het. Hij is best in de lappenmand, maar eet en drinkt wel en hij speelt, dus wat betreft zit het goed. Ik heb vanmorgen alle kussenslopen gewassen en er schone op gedaan, zodat we daar niet verkouden van worden (hij wil altijd even bij ons liggen, maar ja, met een snotneus....) en die van hemzelf ook, zodat ik de bacteriën hopelijk zo snel mogelijk het huis uitheb. Ramen open, luchten. En een hoestdrankje en vitaminen. Ik moet zeggen dat ik er zelf tot nu toe nog aardig vrij van blijf. Gelukkig !