Wat gaan we doen vandaag?

Ga vanmiddag (een begin maken met) de enveloppen van de geboortekaartjes schrijven. Misschien wat laat, maar ik ben meestal niet erg vlot. Nogal van op het laatste moment, zeg maar. Nou ja, ben pas over 2 weken uitgerekend, dus zo laat is het nu ook weer niet. Of zeg ik nu iets geks?!  Verder nog even een stofzuiger door het huis halen, en koken. Vanavond afspraak verloskundige. Dus: nog best wat te doen.

hey daantje, ik zie het nu pas hahaha, van harte ... 13 jaar alweer, dat schiet lekker op! Een hele leuke en romantische dag gewenst

Helaas nog niet aan het bevallen. Vanochtend een luie ochtend gehad, in bed nog wat liggen lezen. (boekje met de mooiste zwangerschapsverhalen) lekker uitgebreid gedouched, aan het mailen geweest en na denken over wat ik eigenlijk allemaal wil doen.

Straks toch maar even in de benen komen, was van gister opvouwen, nieuw wasje draaien, vast wat enveloppen gaan schrijven en wellicht een paar keukenkastjes uitsoppen. Keuken doe ik maar in etappes, want krijg toch snel last van mijn rug en ribben.

En hoop straks wat meer leven te voelen, want is erg rustig. Voel wel mijn ribben maar geen voetjes of handjes oid. Schijnt normaal te zijn, aangezien hij steeds minder ruimte heeft, maar toch een beetje verontrustend.

Wat heerlijk rustig allemaal... hier vandaag eigenlijks de hele dag in de benen geweest, maar of ik nou echt veel heb gedaan... dat is iets anders. Ben nu ook wel moe.... zo nog even een klein uurtje op de bank hangen voordat we beginnen met koken.

Heb van 1 tot 3 nog wel even lekker gelegen op de bank... fleece dekentje erbij, warme choco... heerlijk. Straks nog even de keukenkastjes bijlangs om te zien wat ik allemaal nog wil ophalen en dat eventueel vanavond of morgenvroeg doen.... had overdag niet de puf om de boodschappen met dochterlief te gaan doen.

Kom morgen of vanavond nog wel ff kijken hier.

Liefs Noah

Wat is het hier rustig!!!

Ben bevallen en inmiddels mijn 2e dagje thuis uit het ziekenhuis. Zo heerlijk om thuis te zijn! Dochter ligt nog even lekker op bedje te slapen en Nathan heeft net een flesje gehad en ligt heerlijk te slapen, dus kon ik even heel snel op het forum kijken/lezen.

Voor vandaag gaan we niet veel meer doen. Hebben nog kraambezoek op 19 uur gepland staan, maar die blijven niet lang en daarna de avond voor onszelf! Zo lekker.

Heb nu flinke last van stuwing... au au  au. Lola Ferrari is er niets bij (heb van mijzelf al e-cup!) Ze beginnen sinds vanmiddag onder mijn sleutelbeen en komen onder mijn oksels weg. Zijn helemaal hard, kwam in 1 keer opzetten, net als na de geboorte van onze dochter. Heb nu  een lichte verhoging, dus moet vanavond een paar keer tempen of het geen koorts wordt.

Groetjes Noah

Terug
Bovenaan