Wat gaan we doen vandaag?

Soms is het alsof de wasmachine nooit stilstaat hier.
Maar goed, heb je je wiegje en ledikant nu mooi opgemaakt? Staat vast al heel anders.

Ik heb vanochtend ook even de voetenzak in de maxicosi gedaan. Eerst hadden we em nog inde kast liggen, zo van: ach doen we wel met een dekentje. maar goed, het is best koud vind ik!! En als je hem nu niet gebruikt in december, dan gebruik je hem eigenlijk nooit...toch? Dus die er even ingedaan.

Manlief is even in de tuin geweest (groene container wordt morgen geleegd dus daar moest even weer wat in) en straks gaan we alvast beschuit met muisjes kopen voor op zijn werk... 500 beschuiten met muisjes!!!!!!!!!  Ik ben blij dat ik ze niet zelf hoef te smeren haha.

Dan gaat hij even naar de kapper en ik ga mee, want van daaruit gaan we door naar mijn zusje die haar verjaardag viert.

Fijne dag allemaal vandaag!  

Ja, die zijn nu allebei opgemaakt, idd een heeeeel ander gezicht. Dan gaat het nog meer kriebelen, ik wil de kleine nu zo graag bij me hebben , maar ja, nog even wachten.
Jee, 500 beschuiten, toen ik dat las, dacht ik ook gelijk, wie gaat dat smeren ? haha
Moet je man dat smeren of is er een kantine ofzo, waar de koffiedames ze kunnen smeren ?

Haha, ze zullen trouwens bij de supermarkt wel opkijken als je zo'n 50 rollen beschuit komt halen, haha.

iedereen is alweer erg actief vandaag merk ik! Hier draait de wasmachine ook voilop en mijn ramen zijn weer prima schoon! Thnx mam!

Nu even pauze en straks de woonkamer lekker een sopje geven

500 beschuitjes, poe! Das idd een smeerwerk! hihihi... maar je bent er al bijna Weekee, nog 4 daagjes he

Jaaa, dat wordt erg gezellig voor degene die gaat smeren haha. Mijn man werkt op een basisschool, dus hij heeft al met de congierge overlegd en die gaat smeren samen met wat kids uit groep 8. Prima opgelost toch?

O wat een werk!!! 500 beschuitjes smeren! Maar wel heel leuk om de hele school te trakteren!

Hier hebben we (voor beide werkgevers) aan  4 rollen beschuit echt meer als genoeg! Bij mijn vriend op het werk kunnen ze 4 dagen een beschuitje nemen als hij een rol meeneemt!

Hier vandaag weer boodschapjes gedaan, wasjes gedraaid, foto's vervangen nu straks nog stofzuigen en bladvegen. O'ja en de sinterklaas cadeautjes overal weghalen en kijken of we wel jute zakken  hebben. Ligt alles alvast klaar in de garage, hier zit namelijk een slot op de binnendeur  die mijn neefje niet open kan krijgen als hij hier is (zit op 2m hoogte).

Iedereen rustig aan!! Lekker makkelijk gezegd, moeilijker gedaan!!

Hallo dames,
Ging ik daarstraks naar beneden om een broodje te eten, laat ik een (leeg) glas de trap af vallen! Je raadt het al: helemaal naar beneden, 2 trappen onder de duizend glasscherven...
Ik heb maar even diep gezucht, tot 10 geteld, mijn broodje ei klaar gemaakt en opgegeten en net de trappen gestofzuigd. Een heerlijk werkje  maar nu is alles weer schoon. Straks de stofzuiger maar weer even naar beneden sjouwen, heel voorzichtig.
Misschien was dit schoonmaakklusje wel nodig, want ik had nog niet eerder een schoonmaaktic zoals zovelen van jullie haha!

Gr.
Sonja
(39+6 wkn)

hallo dames,

pfff 500 beschuiten smeren....ben blij dat ik het niet hoef.

Hier vandaag een heel lijstje met dingen die ik nog wilde doen maar komt weinig van.
Wel alle batterijen opgeladen van de fotocamera's, memorysticks leeggehaald en flink aan het balen nu want kan de oplader van de videocamera nergens vinden grrrr

Tja dat krijg je als je pas verhuisd ben en nog lang niet alles heb uitgepakt....en de videocamera is pas nieuw dus de kabels zullen nog in het doosje zitten maar dan herinneren in welke doos je 'm hebt gestopt........

Verder al een gedeelte van de was gestreken, rest hangt te drogen....
en over een half uurtje zoon van school ophalen en vanavond gaan we bij mijn ouders eten. (dus lekker ff niet zelf koken)

Morgen maar weer verder in huis...
Las ook nog wat over de voetenzak van de maxi-cosi....da's een hele goede....moet eens op zoek waar die van mij is gebleven...helemaal vergeten, heb wel de maxi-cosi klaar gezet maar niet aan de voetenzak gedacht....twijfel nu ook even of we er wel een voetenzak bij hadden (ding is ruim 5 jaar oud, gebruikt bij onze zoon en die is in de zomer geboren dus....)

weer een heel verhaal van iemand die bijna niet reageert op posts en nu inees de smaak te pakken krijgt...

groeten,

bianca

Terug
Bovenaan