Wat gaan we doen vandaag?

O ja, Peet, die voetenzak voor de maxicosi kun je gewoon kopen, er is een speciaal formaat voor. Ik heb hem met mijn vorige zwangerschap gekocht, een uitgaande kleur, dus dat scheelde in de prijs, want ze zijn niet goedkoop, maar we hebben er toen al heel veel plezier van gehad. Met een los dekentje trappen ze zichzelf toch wel snel bloot, tenminste bloot, je snapt wel wat ik bedoel.
Het is echt de moeite waard om er één aan te schaffen.

vanmorgen al vroeg de auto weggebracht voor de winter check... om 8 uur moest ik em brengen, wat wen je er snel aan als je een beetje uit kan slapen he  verder is er al een monteur geweest voor de tv, die ging ineens uit zichzelf aan en uit... creeeeepy!

vanmiddag komt er een vriendin en ik wil nog even een beetje bijwerken met t poetsen, elke dag een beetje bijhouden en dan is t makkelijk!

liefs, Sas

Zo'n voetenzak is inderdaad ideaal. Ondanks dat Zoë in juli is geboren, hebben we hem in het najaar heel veel gebruikt. Momenteel gaan die zakken er (hier) allemaal uit voor de nieuwe collectie en dat scheelt tussen de 25 en 50%.

Die auto willen ze dan vroeg hebben! Heb de afspraak voor de terug-roep-actie (remkabel van de lupo kan knappen ) gepland voor morgen vroeg.... vriendlief heeft zijn papadag en mag nu om 8 uur bij de garage staan, terwijl hij normaal pas om 9 uur op het werk hoeft te zijn...... ik zag het niet zitten om daar  een uur met dochter te gaan wachten totdat de auto gemaakt was. Terwijl ik buiten de zwangerschap om eigenlijk alles zelf doe. Vind het vaak nog lullig voor hem ook als ik zoiets regel.

Liefs Noah

Ik gooi onze dochter zo lekker op bed en ga dan zelf even douchen  en daarna oogjes dicht....

Daar heb ik nou echt zin in!!

Liefs Noah

Die auto's die weten wat, hè, haha. Ze zijn altijd zo vroeg bij  die garages, pfff. Gelukkig had die van ons in het najaar zijn grote beurt gehad (toen was hetnog licht 's ochtends , kom ik wat makkelijker mijn bed uit).
De boodschappen zijn gedaan en de wasmachine en de vaatwasser draaien, nu alleen nog wat opruimen en dan de maxicosi te voorschijn toveren en schoonmaken. Het wiegje en het ledikantje doe ik vanavond.

auto was helemaal prima en voor maar €15 helemaal op winterpunten nagekeken! Door deze check heb ik mooi een garantie op die punten tot en met april... lekkerrrr

zometeen voor de laatste keer naar de pufclub, heb er wel heel veel aan gehad! Zal wel de gezelligheid van ons groepje missen. We hadden echt lol! Alleen vorige week toen de mannen mee waren was iedereen een heel stuk stiller. verdacht!!! hahahahahha

haha dat was bij ons ook zo. Ze (de mannen) waren wel oprecht geinteresseerd hoor, maar wij vrouwen waren minderen aan het kakelen. Veel plezier vanavond!

Vandaag maar weer eens verder met de klusjes die er nog staan. Wieg en ledikant opmaken is er gisteren niet van gekomen (teveel op het forum gezeten ), dus dat gaan we zo maar doen. Heb gisteren wel de maxicosi schoongemaakt, dus als de voetenzak droog is, zal ik die er gelijk in doen.
Dan nog maar weer wassen, zo jammer dat dat terug blijft komen, hè, haha, maar ja iedere dag in dezelfde kleren is ook weer zowat

Terug
Bovenaan