Wat gaan we doen vandaag?

Allemaal een heerlijke zondag gehad dus.

BIBI: goeie tip thanks.... ik was dus vergeten om vit. K te halen dus dat zal ik morgen nog even doen. Is natuurlijk niet van levensbelang, aangezien je het de eerste 8 dagen njiet mag geven, maar toch...is handig als je het in huis hebt.

@Sas, ja, ik zou dat dan ook willen laten stomen, toch een frisser idee ook al ziet het er nog goed uit.
@Noah, ik weet eigenlijk niet hoe die bekleding van de maxicosi eraf gaat, Hij is bij ons gelukkig niet zo vies, ook omdat wij er op een gegeven moment ook zo'n badstof hoes in gedaan hebben, dus die hoes was ik mee en de bekleding doe ik af met een natte doek en een sopje.
@Weekee, ik had ook geen erg in die vitamine K, maar ik stond bij Etos bij de kassa voor een Labello en toen zag ik het staan, dus maar gelijk meegenomen.

Die badstoffenhoes is inderdaad ideaal voor de maxicosi, wanneer ze een mondje terug geven kun je de hoes gewoon uitwassen en de maxicosi blijft schoon. Als jullie wel een manier weten om hem uit te wassen, hoor ik  het graag.  Heb het nu met een vochtige doek  en een badstofhanddoek gedaan. De witte handdoek werd niet vies, dus ik neem aan dat de maxicosi ook wel schoon zal zijn.

Hoe zit het nou ook alweer met die vitamine K.... Als de baby geboren wordt krijgt hij/zij toch een paar druppels van de  vk en als je borstvoeding geeft moet je extra vitamine K bijgeven en bij flesvoeding zit het er al in.... toch? Kan me niet herinneren dat ik onze dochter vitamine K heb gegeven en ze kreeg de fles.

Liefs Noah  

Klopt Noah, bij de fles hoeft het niet, alleen als je BV geeft. Maar hoeveel en wanneer enzo weet ik ook niet precies meer, maar ik neem zomaar aan dat ik dat wel weer van de kv hoor.

Zo heerlijk dat die vk/kraamhulp daar straks allemaal om denken en wij gewoon lekker kunnen genieten van onze kleintjes.

vandaag hebben we een dagje ziekenhuis staan word straks ingeleid
dus dat doen we vandaag nou super toch...
gr liza

haai meiden,

Wat ik vandaag precies ga doen weet ik niet. Vriendlief is al 3 dagen niet lekker en vandaag dus echt ziek thuis. Dat is zo raar om hem over de vloer te hebben ipv dat ie is gaan werken. En mannen zijn zooooo zielig als ze wat hebben he pfff. Lopen al snel zuchtend en steundend rond whaha....

Nou ja ik ga maar even aan de afwas en dan zie ik wel weer verder.

@ Noah, bekleding moet er af kunnen van de maxi hoor. Wij hebben ook een gewone en alles kan er af. Je moet even heel goed kijken hoe het vast zit en alles achhter  gordeltjes loshalen etc. Het kan maar het is een prutswerkje. Wij hebben hem al gewassen ook. Als het niet lukt is een stoomreiniger dan een idee? zijn iig alle bacterieën dood haha. Ik moet nog een voetenzak die je in de maxi kan doen...iemand suggesties? Ik wilde eerst gewoon een wikkeldekentje nemen maar dat lijkt me zo koud nu. Nah ja, maar even zien hoe we dat gaan oplossen.

Hahahaha, klopt, mannen zijn altijd zooo zielig als je wat hebben en als jij wat hebt, hebben zij he altijd veeeel erger en het liefst ooknog wat extra zieligs erbij, haha. Ze zijn allemaal hetzelfde.
Helaas ben ik ook niet ontsnapt aan het verkoudheidsvirus. Mijn zoontje had het vorige week al, maar dat leek minder te zijn geworden, maar gisteren was het weer net zo hard terug en gisteren had manlief het ook en ja, ik nu dus ook. Er was geen ontsnappen aan, maar ja, gelukkig valt het nog mee, hopen dat het zo blijft, anders blijft er erg weinig bevallingsenergie over .
Vandaag ga ik even snel naar de winkels, want ik moet nog even een paar boodschapjes hebben. Maar dat ga ik zo gelijk doen, voordat het overal weer druk wordt, ik vind dat je de decemberdrukte in de winkels echt al gaat merken. Verder wil ik vanmiddag de maxicosi even schoonmaken en de wieg en het ledikantje opmaken. Misschien nog even een wasje draaien en wat losse rommel opruimen.

Terug
Bovenaan