Wat gaan we doen vandaag?

Hoi,

het slechte slapen komt me ook heel bekend voor....om de 2 uur ben ik wakker en kan ik weer naar de wc...word er gek van.

Vandaag weer naar de verloskundige...ben benieuwd....
Vanmiddag komt er nog een vriendje van onze zoon spelen.....van de oude school...dus nog lekker druk....gelukkig is mannetje vandaag ook thuis

en daarna  maar hopen dat het vanavond zal gaan gebeuren met die volle maan.......

iedereen fijne dag en hoop dat er veel baby's geboren zullen worden.

liefs,

bianca

Ik ben de hele dag al lekker in t huis aan t rommelen! boven alles zuigen...de douche..en beneden alles aan t netjes maken, vanmiddag ff naar t tuincentrum..een paar mooie planten halen voor bij de deur...

vanavond hebben we lekker niks...lekker rustig dus...

succes allemaal!!!

Hoi meiden,

Nou die volle maan doet nog niet veel bij mij. Vannacht hoopte ik op een bevalling maar mijn dochter werd lekker hartstikke ziek met spugen etc en dus zaten we al fijn om 5 uur smorgens beneden met een bak thee onder een dekentje. Ik ben helemaal gesloopt want ik ben nog niet terug naar bed geweest. Ik hoop dus echt dat ik zo even kan gaan liggen anders haal ik de avond niet, laat staan een bevalling dus die moet ook maar een dagje mee opschuiven. We hebben nog 2 x volle maanskansen he haha....vannacht dus en morgen en dan is het weer klaar. Voor mij dan maar morgen hoor gezien de vermoeidheid.

Hoe staat het met jullie? Nog leuke dingen te melden?

Erg he van Sas, echt balen voor haar. Ik was gisteren middag en avond niet meer op het forum geweest want mijn pc had kuren. En ik wist helemaal niet dat ze zich anders voelde ofzo....rot voor haar he. Hopelijk blijft alles goed gaan met de kleine en met haar. We horen het vanzelf wel van haar man hopelijk.

Groetjesss en tot laters...mocht je even niets van me horen dan heeft mijn pc kuren of ik ben toch aan het bevallen :)

Dan hopen we maar op het laatste petra.... .... doe ik met je mee, ook wel gezellig.... puff puff

Hier vanmorgen hadstikke brak geworden... echt balen, veel spugen, hoofdpijn.... toch door het slaapgebrek van afgelopen nacht, een virusje of werkt het lichaam alles eruit voor de grote schoonmaak? In elk geval niet fijn. Dochter al naar oma toe en die komt zo weer thuis, hopelijk wil ze slapen en anders kan opa haar een uurtje later weer ophalen... zo ideaal als je ouders in hetzelfde dorp wonen. Kan ik de ogen ook weer ff dicht doen, of alleen al ontspannen op de bank.

Hier doen we dus niets vandaag... alleen nog aardappels schillen en spruiten schoon maken voor vanavond.

Echt balen voor Sas, maar gelukkig is ze er vroeg bij en nu in goede handen.

Liefs Noah

ook ik helemaal brak slaap niet super veel, heb een raar bonkend hoofd en aan de diaree.. vraag me ook af of het virus of schoonmaak.. hoop maar het laatste.. idd rot voor sas.. ben er ook altijd beetje bang voor.. maar tot nu toe gaat alles ok...

Vandaag nog steeds aan de hobbel, maar kan altijd erger.

Nu lekker rustig aan en niet al te veel meer doen..... was net heel boos op onze kater.... De kinderwagen staat onder de trap en daar lag meneer heerlijk in te slapen, onder het afdekzeiltje... helemaal verstopt! Lag nog niet eens een dekentje in of zo....
Dat doet ie anders nooit... niet bij ons op bed, de box of wieg, maar zomaar wel de kinderwagen... ... volgens mij had hij het ook al eerder gedaan, lagen best wat haren in. De wasmachine draait inmiddels alweer, net of die anders nooit gebruikt wordt.

Liefs Noah

Haha Noah ik zie die kater al heeeeerlijk liggen ja. Wij hebben het regenzeil wat bij de kinderwagen bak zat er overheen gedaan al wekenlang dus de kat kan er niet in. Hij gaat wel heel gezellig onderin het boodschappenmandje van de wagen slapen ......ben ik ook niet blij mee dus ik heb op het mandje maar een kussen gelegd dan gaat ie daar op liggen ipv in dat mandje.

En nog steeds zijn we niet bevallen he meiden, wat duurt dat toch lang als je er op zit te wachten maar ik heb echt goede hoop dat het nu snel gaat. Ik wil dinsdag echt niet terug hoeven naar de gyn. Mocht dat wel het geval zijn is het misschien wel wat om te vragen of ie wil strippen, net als bij Sonja, dat heeft wel geholpen iig. Ik hoop maar dat het niet nodig is allemaal maar goed.

Verder nog nieuws hier?

@ Sas, hoe gaat het met je meid? Gek he eerst in het ziekenhuis en dan ineens weer ontslagen. Maar wel fijn aan de ene kant want dat is toch wel een goed teken dat ze je laten gaan he. Doe maar heel rustig aan he meis.

Groetjessss

hoi Allemaal!

Vandaag niet veel op programma, ik wordt ook heeeel goed in de gaten gehouden hoor! Als ik iets wil doen zegt meteen mijn man van ik doe t wel en ga jij nu maar zitten hahahahah

Vanmiddag komt mijn schoonmoeder en mijn zwager, lief he, dat hele eind komen ze rijden voor een uurtje langs te komen. Langer is nu nog niet verstandig, ik merk wel dat ik doordat ik in t ziekenhuis heb gelegen " drukte"   niet zo goed kan verdragen. Als veel mensen vragen aan me of heel druk zijn dan wordt t te druk in mijn lijf.

@ Noah, hihihihi, jullie kater had zich mooi verstopt in de wandelwagen! Ik zou daar oook niet zo blij mee zijn hoor. Dat idee om er het regenzeil overheen te doen is wel slim, dan kan er ook niks meer bij komen!

Terug
Bovenaan