Wat gaan we doen vandaag?

Saskia, fijn dat je weer thuis bent...doe lekker rustig aan!
Hier ook al zo'n stoute kat...ik heb de reiswieg naast ons bed staan en daar had ik het borstvoedingskussen ook ff ingelegd, zo'n lange slurf. En daar lag mw. vanmorgen dus heerlijk op te slapen! Gelukkig dus niet op het matrasje van de reiswieg zelf...maar ik zal ook de regenhoes nog maar ff te voorschijn halen.
Straks eerst dochterlief eens gaan ophalen, die heeft bij opa en oma gelogeerd omdat we gisteravond een reünie hadden van m'n man zijn werk (pas om 1.30u thuis...pfff!)
Dit weekend is levende kerststal in ons dorp, daar wil ik nog ff heen. Misschien thuis nog wat met de was en strijk klooien en de badkamer wil ik nog ff opruimen. Kan ik meteen m'n toilettas klaarmaken voor de "nood-tas".
Gisteren hebben we het bevallingsbad in elkaar gezet...dus ik ben er wel redelijk klaar voor nu! Volgend weekend zou ideaal zijn...dan hebben man en dochter 2 weken vakantie en zouden we lekker lang met z'n vieren kunnen genieten! Maar ja, blijft afwachten hè...misschien deze week al...of met kerst....of met oud&nieuw....of volgend jaar pas... :-S
Groetjes, Edith.

Wachten he edith... het is niet het meest makelijke... vandaag gaat het wel goed, maar de dagen dat vriendlief niet thuis is duren heel lang!

Inmiddels ligt de regenhoes er nu ook overheen en het dekkleed niet meer. Is natuurlijk een heerlijk rustig plekje voor die kater, maar niet de bedoeling.

Wat lekker sas dat je schoonmoeder en zwager vandaag ff langs komen. Toch lief. In het ziekenhuis worden de prikkels echt tot een minimum beperkt, je kunt ook niet ff een wasje doen of zo. Een boekje lezen of tv kijken, dan houdt het snel op. Heerlijk dat je mannetje in elk geval ook lekker vrij is.

Hier doen we niet te veel vandaag. Misschien straks nog even een stukje lopen. Vanmorgen mijn ouders met zusje en neefje op bezoek gehad. Hadden oliebollen van de kerstmarkt van gisteren... even in de oven... mjammie.

Liefs Noah

Hey meiden, hier ist nog steeds rustig. Ik wil een baby!!! en wel nu!!! hahaha.

Vandaag een relaxt dagje, schoonouders kwamen langs smiddags en we hebben gezellig gezeten. Smorgens had ik wel echt een hoop gedaan trouwens, waar haal ik de kracht vandaan zeg! Nah ja, het zal wel een soort laatste energiestoot zijn voor de bevalling vermoed ik. Daarna ben ik vast niks meer waard.

Ik denk wel dat ik lekker vroeg ga slapen. Heb gewoon zin in mijn schone bed (wat ik vanmorgen gewoon afhaalde omdat ik het zat was) erg zeg en dat terwijl je vooral in het weekend lekker zou moeten bijkomen maar goed. Ik grapte al tegen mijn vriend dat ik vannacht vast een enorme troep ga maken met vruchtwater in bed over ons schone overtrek ofzo haha. Hij vond het niet grappig want hij stond net de hoes eromheen te doen en lekker te worstelen haha.

Kreeg vandaag ook nog een grappig berichtje van mijn zus dat ze me een apart geval vond en dat olifantendracht nog korter duurt dan mijn zwangerschap whaha...ik moest zoo lachen joh. Ach iedereen leeft mee en zit met spannening te wachten op dat smsje of belletje dat het nu eindelijk gebeurt is he. Dus doe maar vannacht dan kunnen we iedereen inclusief onzelf natuurlijk blij maken. Wat zal mijn lichaam blij zijn om weer gewoon te worden. Ik verlang er echt naar.

Nou meiden ik ga maar een bakkie koffie drinken en nog even bijlezen op het forum, spreek jullie later weer. groetjessss

goeie morgen meiden!

T wordt steeds stiller op t forum he.. de bevallingen gaan nu steeds meer komen en de kersverse moeders genieten lekker van hun gezinnentje en kraamtijd.

Vandaag ga ik op mijn gemakkie boven een beetje bijwerken. Verders geen bijzondere plannen. Manlief gaat in de voortuin t pad naar de voordeur verbreden net 1 tegelrij erbij. De wandelwagen kan er niet overheen!! hahahahaha.

Misschien vanmiddag even rondslenteren op winterland, lekker bijde ijsbaan en de stalletjes in de stad..

Wachten is idd nu het moeilijkste, bij elk schopje of krampje hoop je dat het begin van de bevalling er is maar we moeten gewoon nog even geduld hebben, helaas!

dikke kus van Sas

Dat geduld hebben is echt het moeilijkste... bah.. niets aan. De baby is de laatste dagen heel rustig, dus dan ben ik echt blij als het even tekeer gaat. Als we donderdag nog niet zijn bevallen, dan weer naar de gyn... hoop zo dat dat niet meer hoeft, maar dat hebben we niet voor het zeggen.  

Het is hier inderdaad rustig.... velen zitten nog in de kraamweek of zijn nu echt alleen met de kleine  en natuurlijk heerlijk te genieten van hun wonder en het nieuwe ritme wat dat meebrengt. Wij willen hier ook allemaal zo graag!

Vandaag de achterkanten van de kerstkaarten klaar gemaakt.. op de computer... de foto hoef ik er straks alleen nog toe te voegen.... (voorbeeld posten wou niet.....) en dan door de fotoprinter halen.... klaar.  Heeft ook iedereen (nou ja..... verstuur zo'n 40 kaarten) meteen een foto van de kids samen. Met mijn familie krijgen we bij elke verjaardag een kaartje en eigenlijk ook altijd een foto van  de gezinnen van mijn neven en nichten. Wel leuk, ondanks dat we ver uit elkaar wonen zie je de veranderingen.  

De 3e was zit er inmiddels in.... blijf wassen, dit kan nog wel en dat ook nog even.... pff ... alles ruikt straks naar wasmiddel.

Zo nog ff boven en beneden stofzuigen en dan zijn we wel weer klaar voor vandaag.

Liefs Noah

Nou het is hier heel rustig idd haha

Ik heb niets op de planning staan, voel me niet helemaal top grrrr heb enorme last van mijn bekkenbodemspieren..........echt irritant lag gisteren gewoon om 21 uur in bed gezellig hoor! maar goed rustig aan doen vandaag!

Mijn man en ik zijn vandaag 13 jaar samen!!!! dus vanavond een romantisch avondje haha

liefs Daantje

Een romantisch avondje kun je ook lekker thuis hebben toch.... lekker eten en van elkaar genieten!! Heerlijk, even tijd voor elkaar. Al 13 jaar samen... wat lang.... nou ja wij nu ruim 9!

hè daantje..gefeliciteerd!!! maak er wat leuks van! toch??

hier geen last van katers...wij hebben een labrador..en die past niet in de kinderwagen......haha

om kwart voor 12 weer naar de vk op controle...wat duurt het allemaal lang hè!!!
van mij mag het ook wel komen nu hoor!!!!!!
ook manlief vind  dat t al lang genoeg heeft geduurt...maar jaaaa...

ff kerstkaartjes maken vanmiddag..ook dat weer gebeurd! en dan is er bijna weer een dag voorbij!!
succes allemaal!!!!!!

Liefs, em

Terug
Bovenaan