wat geven jullie je kindje wel en wat vooral niet te eten???

A

Anoniem

Guest

Nou ja de vraag staat er eigenlijk al he. Hier wordt alles gegeten, behalve dingen die erg sterk gekruid zijn zoals shoarma oid. Van de week heeft ie voor het eerst pizza geproefd (was er 1 met ham en kaas dus kon geen kwaad) en dacht meteen van laat ik eens een kwart pizza van mama opeten.

Ook de frikandel vind ie erg lekker zie hieronder:

Het is ook een btje een clown hoor en hij gaat er dan precies zo voor zitten dus hier kan ik niks aan doen ik heb er geen hand in gehad bij deze foto haha.

xx Elly mv Yari

Hahah wat een leuke foto's
Danique lust eigenlijk alles en ze mag van mij ook alles eten.
Maar ze moet wel haar vitamientjes binnen krijgen.

Dus geef ik haar eerst bijv een potje en daarna mag ze frietjes eten.
Het gaat echt allemaal op

Liefs Ilse mv Danique

Ja hier dus ook het is net een kleine kliko haha. Yari krijgt eigenlijk elke dag groente en fruit dus als we dan eens frietjes eten vind ik een potje niet meer zo nodig dus die laat ik dan ook zitten. Maar eigenlijk heb ik de potjes alleen nog maar in huis voor noodgevallen oid maar hij krijgt ze niet meer eigenlijk. Ook als we nasi oid eten zit er altijd groente in of een salade erbij dus die ene keer mag het van mij dan ook wel.

xx Elly mv Yari

elise eet hier alles mee en potjes heb ik niet eens meer in huis en als we een keer patat of zo eten krijgt ze dat ook gewoon volgende dag haalt ze de vitamines wel weer in

Hey Elly
Bij ons zijn er ook bijna geen potjes meer in huis.
alleen als we echt iets eten wat ze niet kan me eten.
Maar dat is maar heel weinig.

Ze eet bij ons eigenlijk ook altijd mee met alles.
En het erge is dat ze alles zelf wilt doen.
dus wij mogen haar niet meer eten geven met een lepel.

Dus dan weet je wel hoe ze er uit ziet hahahaha
Geeft niets hebben we weer een wasmachine voor

Liefs Ilse

Zo nu en dan moet ik ingrijpen dus Stijn krijgt niet te eten;
aarde, zand, mieren (alhoewel de proteïnen, best goed zijn, haha), eigen vingertjes, pappa’s neus, etc...

nou die laatste dingen krijgt elise ip ook niet te eten maar ja soms ben ik er wel eens niet iets te laat bij

Dat heb je mooi goed ilse. Yari vind t vooral geweldig op de vla met zijn handen te eten haha maar eigenlijk alles wel. Patat mag van mij altijd met de vingers net als pannekoeken maar verder kijken we het een btje aan. Maar ben idd ook erg blij met een wasmachine haha.

Yari wordt 22 september 1 jaar en ik haal dus ook een slagroomtaartje voor m en ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan. Ik hoop wel dat t dan net zulk weer als op de dag dat ik beviel want dan kunnen we dat lekker buiten doen.

Oja Yari is altijd zo aan het vogelen met zijn eten dat ik de vla ookal aan het plafond heb gehad haha.

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan