wat geven jullie je kindje wel en wat vooral niet te eten???

hai,

Ties eet gewoon met de pot mee. Ik kook wel zoutloos, maar als
ik een balletje gehakt eet (gekruid) dat prak ik dat gewoon door zijn eten heen.
Hij krijgt ook "verantwoorde tussen doortjes" zoals rozijntjes, kapitein koek (poept ie lekker van), soepstengel smoelltje. Yoghurt, gewone melk, roosvicee.

Vanavond hebben we lekker op de teppan yaki gegrild. Veel garnalen, hamburgers en frikandel. Hij heeft van elk dingetje 1 hapje geproeft. Voor het eten zijn eigen eten gekregen natuurlijk.
En hij lust alles, ik hoop dat dat blijft.

groetjes Tamara mv Ties (29-09-2006)

Haha Pally net niet eigenlijk want 10 minuten voor mijn keizersnede zat ik nog buiten en de volgende morgen om 10u zat ik er ook weer dus het scheelde niet veel hahahaha.

Maar er was een moeder die het had over hele of halve worsten/frikandellen en de grote van de luchtpijp. Daar wil ik even op terugkomen. Yari krijgt normaal altijd kleine stukje hoor maar hij had m te pakken en ja dan moet er even een foto gemaakt worden en ik zit er altijd bij als hij iets eet dus ik zie het gauw genoeg als het verkeerd gaat. Ook denk ik dan weer dat ze ook in hele kleine stukje kunnen stikken dus ik vind dat je zoiezo altijd moet opletten.

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan