Wat hebben jullie baby's in en rond het bed?

Hoi

Ik ben benieuwd wat jullie kindjes in bed hebben. En misschien ook boven bed hangen.
Ik heb het voor hem eigenlijk  best saai. Er is een vaste knuffel waarmee hij slaapt en er staat nog een konijntje. Meer NIET. Soms zie je hem rondkijken en ligt hij naar iets te zoeken waarnaar hij kan kijken. Denk er wel eens over om wat er boven te hangen. (Heb wel een muziekdoosje hangen maar die kan hij nog niet zien hangt uit zicht).
Maar ben ook weer bang wanneer hij te veel te zien heeft dat hij niet gaat slapen, maar spelen. Maar nu ligt hij vaak onrustig in bed en veel met zijn hoofd te draaien en misschien als ik wat ophang dat hij er rustig naar kijkt en in slaap valt.

Ben benieuwd.

Groetjes annegien

Wij hadden een muziekmobiel, maar die hebben we weggehaald. Vooral omdat het te lastig werd met yanick in en uit bed te halen. Het frame hangt er nog wel, dus het muziekje kunnen we nog spelen, maar er draaien dan geen speeltjes  boven zijn hoofd. Verder heeft  hij  1 knuffeldoekje (favoriet)  en 1  knuffeltje/rammelaar.  Als hij wakker is, dan grijpt hij graag en met 2 dingetjes in zijn bed heeft hij eigenlijk altijd wel beet (al is het lakentje ook erg leuk speelgoed).  

En oh ja, schuin boven zijn bed hangt een grote vlinder aan het plafond. Daar kan hij dus niet bij, maar hij kan er wel naar kijken. Geen idee eigenlijk of hij dat ook doet.

Hoi Annegien,

Misschien moet je het gewoon eens proberen en kijken of hij zo gaat slapen. Evi heeft niks mee in haar bedje, wel kan ze naast haar bedje speeltjes zien op een plank.
Maar ik weet eigenlijk niet of ze daar naar kijkt.
Boven de commode en voor het raam hangt een houten poppetje aan een spiraal die ze erg leuk vindt.

groetjes Sonja

wij hebben het bed zo kaal mogelijk voor de rust, toen hij nog klein was had hij zo'n rand langs zijn hoofdeinde in dezelfde print als de hemel, de rand hebben we met twee maanden weggehaald omdat hij begon te draaien ik wil voorkomen dat hij er met zijn hoofdje in komt, zijn hemel hangt nog maar niet lang meer hij trekt hem zijn bed in en gaat eraan sabbellen,

knuffel heeft hij niet mee, want hij wil altijd alleen over zijn hoofdje trekken en tegen zijn neus en mondje aan drukken, geen fijne gedachte,

boven in ligt een speentje, als hij wakker is word hij zich altijd omhoog en kan dan zijn speentje vinden, ook hangt er zo'n sleutelbos hanger aan de zijkant van zijn bedje, voor als hij wakker is, verder helemaal niets, alleen een lakentje, katoenen luier onder zijn hoofdje is ook al weg, ivb met over het hoofdje trekken

Emma heeft aan de linkerkant van haar bedje een felgekleurd popje hangen om haar aandacht naar links te trekken ivm voorkeurshouding...( helpt ook niet echt ) Er hing een mobile aan het plafond boven haar bed, maar die leek ze maar eng te vinden? Verder heeft ze 1 klein slap knuffelkonijntje. die ligt meestal langs haar en s'morgens vind ze die en vertelt ze er hele verhalen tegen. Dat is alles.....ik ben ook van mening dat je het in bed niet te druk moet maken. allemaal prikkels.....

Groetjes Monique

Hoi, Fenna heeft niks mee in haar bedje, meer omdat ik dat eng vindt...
Meestal gaat ze meteen slapen en als ze wakker is haal ik haar eruit.
Als ik echter nog boven met iets bezig ben, en ze is wakker, dan geef ik haar wel wat speelgoed, maar dan ben ik in de buurt en hou haar in de gaten.
(ik ben een angsthaas...)
Groetjes, Alida en Fenna.

Euh... niets?
Slapen = niet spelen, dus ook geen speelgoed, knuffeltjes e.d.
Zelfs het muziekdoosje (trekding) hangt aan de rand van zijn bedje, hij kan hem niet zien, alleen horen.
Bedje is dus kaal, echt alleen maar slaapzakje, lakentje evt dekentje en een hydrofiele luier onder z'n hoofdje...
Hebben hier nooit klachten gehad, ha, ha! Slaapt er prima in en kan ook in de ochtend vaak rustig 'spelen' en om zich heen kijken.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

Terug
Bovenaan