Wat hebben jullie baby's in en rond het bed?

Floor heeft ook niks mee naar bed, eerder had ze een klein girafje mee omdat ik dan wist naar welke kant ik haar hoofdje moest draaien, maar dat was maar een paar weken. In de box heeft ze verschillende knuffeltjes die ze stuk voor stuk proeft, mmmmm!
groetjes,
Ruth

Quinn heeft 1 knuffel, 1 doekje en 1 speeltje wat aan de spijlen zit. Hij valt goed in slaap. En 's ochtends ligt hij vaak rustig met zijn knuffel en speeltje te spelen. Of er tegen te kletsen.

nynke heeft een knuffeldoekje en een klein beertje. bovenin liggen nog Bokito en een kikkertje. ik heb net wel de klamboe (je weet wel zo'n leuke in een kleur) weggehaald omdat ze die vanmorgen naar binnen had getrokken, dus dat vond ik een beetje eng...

boas heeft een duimknuffel en een spuugdoekje.er hangt ook een muziekdoosje aan het bedje met een projector op het plafond.dan draaien er beertjes en vlinders over het plafond.heel schattig.hij hangt wel aan de buitenkant van het bedje aan het voeteneind,want ik ben bang dat hij er anders mee gaat spelen of tegenaan schopt.of misschien zn hoofdje stoot als hij door t bed gaat spoken.het moet inderdaad niet te gezellig worden.

quote: skipke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 17:25:04'));

nynke heeft een knuffeldoekje en een klein beertje. bovenin liggen nog Bokito en een kikkertje. ik heb net wel de klamboe (je weet wel zo'n leuke in een kleur) weggehaald omdat ze die vanmorgen naar binnen had getrokken, dus dat vond ik een beetje eng...

ja,boas begint ook aan het hemeltje te vreten haha..die kan er dus ook maar beter af.

Marieke heeft een knuffellapje met een hondje eraan en er hangt een mobiel boven haar bed aan het plafond, Dat heb ik zelf gemaakt met vlinders en bloemen. Ze kijkt er altijd naar voordat ze gaat slapen. En als ik haar uit bed haal ook vaak. En ze knuffelt wat af met haar hondje!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan