Wat hebben jullie baby's in en rond het bed?

Alleen een knuffel, nix aan mobiles boven haar bedje, dat is namelijk om te slapen en niet om te spelen...in haar kamer hangt en ligt verder wel het een en ander hoor, maar haar bedje houd ik zo saai mogelijk....

Groetjes Yvonne

Bjarne ligt in zijn slaapzakje onder een enkel lakentje. Boven zijn hoofd hangt een dromenvanger van de Hema.

In zijn bed heeft hij popje (een roodgeruit mannetje van stof, hoofd, lijfje, twee armen en twee benen met een mond en oogjes, heel simpel ding)).
 Hij glimlacht altijd als ik hem popje in zijn handen geef, het lijkt echt zijn bedvriendje te zijn.

Groetjes Dionne

knuffel en speen. Deze blijven in bed liggen. Ik heb een hekel aan spenen in de kinderwagen. Ken je dat? zie je in de stad van die kinderen van 3 of 4 of 5 jaar met een speen in de mond???? Ik kom ze dagelijks tegen hier. Vreselijk.

Hoi

Joshua heeft een hydro.luier, speen en een knuffelhond om te slapen, deze houd hij vast en druk ze tegen zijn gezicht.. Door de luier kan hij nog wel ademen al zorgt hij er zelf wel voor dat hij dat nog kan. Dit is ook om zijn speen in zijn mond te houden zolang hij nog niet slaapt.. daarna valt hij meestal wel uit.

Verder een laken +deken in bed...en een grote knuffel achter zijn rug (hij slaapt op zijn zij). 1 beer en 1 leeuw bij voeteneinde.. Hij slaapt wel in slaapzakje omdat hij de dekens en lakens aftrapt.

Ook heeft hij nog een hydro.luier onder zijn hoofd, deze is aan de zijkanten vastgemaakt bij het matras.. En buiten het bedje een hemeltje/klamboe..

gaat goed hier!

grt suuz mv joshua 8-2-07

ik ben dus niet de enige die er   niet van houdt om kinderen altijd maar een speen te geven,mama van marielle.
het lijkt wel of ieder kind tot een jaar of 5 alleen maar op dat ding ligt te sabbelen.
senna heeft er gelukkig ook helemaal geen behoefte aan. hij krijgt hem heel af en toe als hij heel moe is en niet kan slapen, maar verder nkiet gelukkig!

Terug
Bovenaan