Wat hebben jullie baby's in en rond het bed?

Bram  leg ik altijd op dezelfde manier in bed. Ik hou zeg maar dezelfde volgorde aan. Hij weet precies wat er komen gaat en dat lijkt hij heel prettig te vinden. Ik leg hem altijd zolang mogelijk dicht tegen mij aanhoudend neer in bedje. Dan zijn speentje erin, vervolgens zijn zachte knuffeltje van badstof over zijn rechterschoudertje. Dan zijn lijfie onder het lakentje/dekentje en toedekken. Nog één laatste aai over zijn bolletje met "Slaap lekker" en dan de kamer uitlopen zonder om te kijken. En weg is ie dan !
Maar meer dan zijn speen en knuffel heeft hij niet in bed. 's Morgens ligt hij hier wel een uur tegenaan te kletsen, valt dan weer in slaap. Op een gegeven moment heeft hij hier genoeg van, maar dan is het ook etenstijd
Groetjes, Sas

Esther heeft niets in haar bed behalve beddengoed. Er is wel een mobile met vlinders  die aan het plafond hangt, dus niet recht boven haar gezicht, vindt ze wel leuk om nog even naar te kijken voor ze in slaap valt. Wil haar slaapomgeving verder zo rustig mogelijk houden, we hebben ook geen hele wilde kleuren in de babykamer.

groetjes,
Anna

Terug
Bovenaan