A
Anoniem
Guest
Ik moet het effe kwijt, we zijn nu in ronde 16,ben vandaag naar gyn geweest voor baarmoederfoto, hebben ze 2 keer vloeistof erin gespoten, 1e keer was gyn vrij positief, maar toen ging vloeistof niet verder, zij overlegd met iemand anders, dus nog maar een keertje doen, toen kwam het er meteen bij mij uitgelopen zag al aan de gezichten en voelde het zelf al dat het niet goed zat, dat werd dus ook bevestigd, dat eileiders dicht zaten alletwee. Dan stort heel je werled in, want de kans om zelf zwanger te worden is nihil, noppes nada. En dat doet zeer, ik kon alleen maar huilen, ik heb altijd het gevoel gehad dat er iets verkeerd zat na de geboorte van onze dochter maar werd telkens weggestuurd, met je moet ontzwangeren en dan hoor je dit dan komt dat helemaal hard aan, ik heb het gewoon aangevoeld en dan doen ze er neits aan. MAar ja dat is nu eenmaal zo. Volgende week donderdag moeten we naar gyn om te kijken of ik nog een keer een kijkoperatie moet ondergaan, en dan praten we over de verdere mogelijkheden. Want de gyn zei dat het wel kon nog met ivf, maar dat wil je gewoonweg niet, je wilt dat het gebeurd via de normale weg, en niet via weet ik niet wat, maar het is wel fijn dat zoiets er is anders hadden wij helemaal geen kans meer op zwanger te worden, en dat doet helemaal zeer. Nu moet ik het nog erg laten bezinken en een hele goede plaats geven en veel praten met mn man en gyn en vragen opschrijven. Ivf en de heel mm was onze laatste hoop, nu is dat ineen keer veel plaatsen opgeschoven. MAar het is niet anders.
Wat wel fijn is wat er fijn aan kan zijn dat ik nu niet over 3 weken loop te stressen of het wel of niet raak is. Dus dat is het enige positieve eraan.
Ik kan nu alleen maar huilen en boos zijn op mezelf op de wereld op iedereen en kan nu effe geen zwangeren meer zien of horen, komt wel weer, maar is gewoon moelijk.
Mijn vrouwzijn is nu wel erg ver weg nu, ben onvruchtbaar.
Ik hoop dat het via de mm wel gaat lukken. En dat ik over een bepaalde tijd kan zeggen dat ik zwanger ben.
Gr Wendy
Wat wel fijn is wat er fijn aan kan zijn dat ik nu niet over 3 weken loop te stressen of het wel of niet raak is. Dus dat is het enige positieve eraan.
Ik kan nu alleen maar huilen en boos zijn op mezelf op de wereld op iedereen en kan nu effe geen zwangeren meer zien of horen, komt wel weer, maar is gewoon moelijk.
Mijn vrouwzijn is nu wel erg ver weg nu, ben onvruchtbaar.
Ik hoop dat het via de mm wel gaat lukken. En dat ik over een bepaalde tijd kan zeggen dat ik zwanger ben.
Gr Wendy