A
Anoniem
Guest
Hoi iedereen
Vandaag bij gyn geweest, zij vond het allemaal wel meevallen de baarmoederfotos en kan er eignelijk nog neits uit opmaken, ze weet dus neit of het dochtzit of niet, dus daar schiet ik wat mee op, heb ik me voor niets een beetje drukgemaakt, nou ja beetje, ik weet het allemaal niet meer, maar ik heb de fotos toen gezien en gevoeld het voelde niet goed en waarom zegt die andere gyn dan dat het niet goed zat. Ze weten het gewoon niet ze zegt ook als er verklevingen zitten dan weet ik niet hoe ze er zijn gekomen, daa rheb ik wat aan. MAar ja nu is het maar weer klussen want zij vind het zonde als we deze maand voorbij laten gaan, dus meteen inw echo laten doen en mijn ei zit eraan tekomen dus weer volop aan de klkus en mn nod is de 20e als ik ongi wordt dan heb ik op 5juni de kijkoperatie. We zien het allemaal wel, maar is niet meer fijn want nu leven we een maandje in onzekerheid, we klussen maar en dan zien we het wel, misschien gebeurd er een wonder.
Al met al weten ze niet wat er met me is en hoe het komt dat ik nog neit zwanger ben.
Gr Amber07