wat is het leven af en toe k*t als je zwanger wilt worden, weg droom

Hoi iedereen
Vandaag bij gyn geweest, zij vond het allemaal wel meevallen de baarmoederfotos en kan er eignelijk nog neits uit opmaken, ze weet dus neit of het dochtzit of niet, dus daar schiet ik wat mee op, heb ik me voor niets een beetje drukgemaakt, nou ja beetje, ik weet het allemaal niet meer, maar ik heb de fotos toen gezien en gevoeld het voelde niet goed en waarom zegt die andere gyn dan dat het niet goed zat. Ze weten het gewoon niet ze zegt ook als er verklevingen zitten dan weet ik niet hoe ze er zijn gekomen, daa rheb ik wat aan. MAar ja nu is het maar weer klussen want zij vind het zonde als we deze maand voorbij laten gaan, dus meteen inw echo laten doen en mijn ei zit eraan tekomen dus weer volop aan de klkus en mn nod is de 20e als ik ongi wordt dan heb ik op 5juni de kijkoperatie. We zien het allemaal wel, maar is niet meer fijn want nu leven we een maandje in onzekerheid, we klussen maar en dan zien we het wel, misschien gebeurd er een wonder.
Al met al weten ze niet wat er met me is en hoe het komt dat ik nog neit zwanger ben.
Gr Amber07

Hey meis,

Wacht gewoon deze maand af of het misschien toch zo lukt en anders zal je na de kijkoperatie toch zeker weten hoe het allemaal zit. Begrijp dat je nu in onwetendheid zit en da's verschrikkelijk! En zeker als de ene zegt dat het goed zit en de andere niet...
Nog een beetje geduld hebben vrees ik...

Liefs San XxX

@san
Het is echt weer een hoop geduld hebben, we zijn weer volop aan het klussen, maar ik heb zoiets van waar doen we het voor, ik zie het nut er niet meer van in, ik geloof er ook net meer in dat het op de natuurlijke weg gebeuren zal, raar, maar ja, we klussen wel, maar merk dat ik me minder druk erom maak, ik maak me meer zorgen om die eventuele kijkoperatie, ik heb het niet zo op naalden en vanalles. Maar ja weer neits aan te doen en ik meot geduld hebben en maar afwachten, hoe is het met jou?

Gr Amber07

Hey Amber,

Ja begrijp maar al te goed hoe je je voelt... Had dat na die hcg ook hoor... we klusten gewoon als we daar zin in hadden, keek er niet meer naar hoor maar bij jou komt het misschien nog wel goed meid! Meer dan afwachten kan je natuurlijk niet doen. En hou ook niet zo van operaties en zo maar weet nu wel tenminste waar ik voorsta en zal nog heel wat naalden zien met die ivf!
Met mij valt het goed mee hoor, weet dat we nu hulp krijgen alleen is het ook weer afwachten maar probeer positief te zijn!
Wanneer is normaal je nod?

Liefs San
XxX

@san
Mijn nod is als het goed is 20mei. Mijn nod is iig niet 14dgn na mn ei, daar ben ik gelukkig wel achter gekomen met die inw echos. Want dat zeggen ze toch altijd je nod is 14dgn na je ei, nou bij mij niet, dus al die keren verkeerd geklust, maar ja.
Nu hebben we geklust rond de ei denk ik, maar niet omdat het moest maar omdat we het alletwee graag wilde en er valt dan echt een last van je schouders.
Maar ik denk da tik volgende week woensdag de 20e toch weer in spanning zit, raar maar waar.

En ben je inmiddels weer met de pil begonnen?

GrAmber07

Hey Amber,

Nee bij mij is mijn nod ook niet 14 dagen na mijn ei... Ik rekende telkens 2 weken na mijn ms dat mijn ei kwam en ben toch van mijn 2 kindjes direct zwanger geweest met die berekening! Hoop dat het toch zo lukt hoor bij jou meis, de hoop nie opgeven! En is het deze keer ook niet gelukt, dan weet je snel meer met de kijkoperatie en kunnen ze er wat aan doen! Geloof dat wel dat je terug in spanning zal zitten, da's maar normaal hé?!
Ben nog niet terug aan de pil, moet wachten tot mijn ms beginnen. Heb ze vorige maand gehad op 28 april, dus nog een beetje afwachten ook voor mij...
T'kan niet snel genoeg gaan hé zoiets? We moeten veel geduld hebben...
Maar geduld wordt beloond, dus het komt voor ons ook wel meis!

Liefs San
XxX

@san

ik vind het toch knap dat je zo positief erin staat, knap hoor echt petje af.
Het is allemaal superspannend nu, mn nod de 20e en mn eventuele kijkoperatie 5 juni en het ergste is de narcose daar zie ik het meeste tegenop, maar ja zoals je zegt, de hoop niet opgeven en dat had ik wel gedaan, misschien voor ons klusleven wel effe fijn want   u deden we het omdat we het fijn vonden en niet omdat het moest.
Maar we zien wel en ik hoop dat het wachten beloond wordt.

Gr Amber07

Hey Amber,

Doe heel hard mijn best om er positief tegenover te staan. De ene dag is ook de andere niet en kan ook nog wel een traantje laten maar probeer dan inderdaad te denken van, we zijn ermee bezig en we worden uiteindelijk na 1,5 jaar geholpen!
Ja t'is inderdaad superspannend voor jou! Ben benieuwd. Voor de kijkoperatie was ik ook enorm bang maar het valt uiteindelijk wel mee hoor. Ben wel 2 weekjes werkonbekwaam geweest omdat de draadjes teveel pijn deden omdat ik constant rechtsta en moet rondlopen op het werk. Maar zolang je je rustig houdt en veel blijft liggen, geneest het wel vlotter. En denk ook dat als je dit niet zou doen, je ook niet verder kan geholpen worden en ze de oorzaak dan ook niet kunnen vinden! T'is voor een goed doel meis!
Nog een paar dagen en je weet terug meer! :)
En je hebt groot gelijk dat je nu nog enkel klust wanneer jullie daar beiden zin in hebben want de stress wordt alleen maar groter wanneer je dit niet doet en het moet tenslotte leuk blijven hé?!
Hou me op de hoogte hé? ;-)

Liefs San XxX

Terug
Bovenaan