Haha, grappig onderwerp. Heb bij het andere forum de verhalen ook gelezen, eerrrgg leuk en zeker om te weten dat ik dus niet de enige ben die vaak van die domme dingen meemaakt/doet. Mijn grootste blunder weet ik zo even niet want ik heb er een heleboel.
Ik liep een keer in mijn lunchpauze naar het winkelcentrum en vond al dat een van mijn schoenen zo'n raar geluid maakte vergeleken met de andere. Uiteindelijk toch maar even naar beneden gekeken, bleek ik 2 verschillende laarsjes aan te hebben Daar heb ik dus nog de hele middag mee rond moeten lopen op mijn werk. Gelukkig werk ik achter een buro dus ben maar weinig opgestaan.
Ik moest de afwas doen op mijn werk, waar ik toen nog niet zo heel lang werkte, en aangezien het altijd wel even duurde voor de gootsteen vol liep, ben ik heeeel even weggelopen. Maar aangezien mijn korte termijn geheugen niet altijd denderend is: je raadt het al: straalvergeten. Loop ik op een gegeven moment de keuken in om een kopje thee te maken, staat de hele keuken blank. Dat werd dus flink dweilen.
Zo heb ik nog veel meer maar kan ff de leukste niet zo snel bedenken, zal er eens over na gaan denken. Ben ook erg beniuwd naar andere "domme" acties van jullie.