wat is je grootste blunder

A

Anoniem

Guest
Weer even een onderwerp "geleend" van een ander forum. Hier kunnen we onze grootste blunders kwijt.
Ik ga even nadenken over mijn grootste blunder maar hij komt....

ik denk dit mijn grootste blunder is:

We zitten met een stel kenissen te praten en we komen uit op het onderwerp tatoeages (schrijf ik dat zo goed?) Ik zeg dus dat ik da niet wil omdat je las je nu een roosje op je borst laat zetten dat over 40 jaar een bloemkool is. Zegt het meisje naast mij, Oh ik heb ook een roosje hoor"
Ik voelde me dus wel even erg lullig

Liefs sandra

Wat dacht je van deze:
een collega feliciteren met het aanstaande vaderschap, en dat dan blijkt dat zijn vriendin helemaal niet zwanger is........ De roddelmachine op kantoor was zeker toe aan nieuwe batterijen, maar wat voel je je dan lullig zeg! En dan had ik nog het geluk dat het een vent was, stel je voor dat je die blunder bij een vrouw begaat.............. pfffffffff

Groetjes
Susan

ik denk dat dat op de middelbare school was, ik en een vriendin hadden nogal een hekel aan een bepaald meisje, en we waren lekker aan het roddelen toen we van de ene les naar de andere liepen. Ik vroeg op een gegeven moment, goh waar is ... (haar naam heel snerend uitsprekend) eigenlijk?? Liep ze dus pal achter ons!

Ook ben ik op de middelbare school een keer gestruikeld op de trap, en viel voorover met mijn handen vooruit, die toevallig op het niet zo slanke achterwerk van een meisje voor me belandde... oops!

liefs Jenneke

Haha, grappig onderwerp. Heb bij het andere forum de verhalen ook gelezen, eerrrgg leuk en zeker om te weten dat ik dus niet de enige ben die vaak van die domme dingen meemaakt/doet. Mijn grootste blunder weet ik zo even niet want ik heb er een heleboel.

Ik liep een keer in mijn lunchpauze naar het winkelcentrum en vond al dat een van mijn schoenen zo'n raar geluid maakte vergeleken met de andere. Uiteindelijk toch maar even naar beneden gekeken, bleek ik 2 verschillende laarsjes aan te hebben    Daar heb ik dus nog de hele middag mee rond moeten lopen op mijn werk.  Gelukkig werk ik achter een buro dus ben maar weinig opgestaan.

Ik moest de afwas doen op mijn werk, waar ik toen  nog niet zo  heel lang werkte, en aangezien het altijd wel even duurde voor de gootsteen vol liep,  ben ik heeeel even weggelopen. Maar aangezien mijn korte termijn geheugen niet altijd denderend is: je raadt  het al: straalvergeten. Loop ik op een gegeven moment de keuken in om een kopje thee te maken, staat de hele keuken blank. Dat werd dus flink dweilen.  

Zo heb ik nog veel meer maar kan ff de leukste niet zo snel bedenken, zal er eens over na gaan denken. Ben ook erg beniuwd naar andere "domme" acties van jullie.

oh god ik ben genetisch onhandig en heb ook nog eens wat ik altijd "verbalen diaree" noem (gedachtes en meningen vliegen er zomaar uit zonder er over na te denken) dus blunders genoeg.

Eentje die me gelijk te binnen schiet....ik was met mijn eerste vriendje en zijn familie op vakantie. Het was een erg chique familie (met parels en familie wapens en kasten van huizen etc.) Ze hadden een huis gehuurd op Ameland en ik mocht mee. Op een morgen werd mijn vriendje wakker met een "Odol" (voor de dames die net als ik daar nog nooit van gehoord hebben, odol staat voor Ontzettende dikke ochtend lul) Ik moest lachen om het woord en dacht dat mijn vriend het ter plekke zelf had bedacht......later aan het ontbijt merkte zijn vader op dat ie zo slecht geslapen had, en heel vroeg al wakker was, dus ik kijk mijn vriendje aan met een blik van "ff een geintje onder ons..." en ik zeg tegen zijn vader, "dat komt zeker omdat je een Odol had". Blijkt dat ik heus de enige was die de betekenis van het woord niet wist. Het werd heeeeel stil aan het ontbijt, haha geloof dat dat nooit meer helemaal is goed gekomen.

Ajuus, ilja

Hahahaha leuk onderwerp! Ik heb ook wel zat blunders meegemaakt, maar deze is ook vreselijk!

Op 12 mei 2005 ging ik trouwen en ook voor de kerk trouwden wij. De hele kerk zat vol met familie, kennissen en vrienden en de camera draaide...
Het werd tijd voor de gelofte en die stond voor Har netjes getypt in de liturgie met de begin woorden: Hanneke ik wil jou man zijn enzovoort enzovoort dus Har deed netjes zijn gelofte aan mij.......toen was ik aan de beurt....en ik zei netjes: Harrie, ik wil jou MAN zijn......
Na   mijn gelofte zie ik de pretoogjes van mijn man die me fluisterend bedankte dat ik zijn man wel wilde zijn....en toen keek ik de kerkzaal in........de menigte kwam niet meer bij.........

Groetjes Hanneke

Leuk leuk leuk! Deze moeten we "up" houden.
Van welk forum komt ie af, dan ga ik daar ook even lezen.
Ik heb echt blunders genoeg..... maar deze blijft "leuk" (voor andere dan, niet voor mij)

Ik was nog best klein maar groot genoeg om me al te schamen. Ik denk een jaar of 10/11 zoiets en met mijn moeder aan het winkelen. Op straat keken mensen mij echt raar aan en ik snapte er niks van tot ik het ineens bedacht:...
Ik had het mandje van de blokker nog in mijn hand. We hadden niks gekocht en ik was het helemaal vergeten terug te zetten.
We waren bijna bij de auto en ik moest het van mijn moeder helemaal terug gaan brengen. Ik schaamde me dood en wou dat echt niet doen.
Mijn moeder ook niet dus hup.. mandje in de auto... en die hebben we nu nog haha.

Groetjes Kirsten

O nog een blunder van mijn vriendin maar hij is zo leuk. Wij, als een stel pubers van 15, stadten. (lijkt wel of ik niks anders doe). Komt er een man naar ons toe of we weten waar een bepaalde winkel ligt. Mijn vriendin begint te wijzen en te vertellen: ja dan ga je zo en daarna zo...
Ik stoot mijn vriendin aan: Lianne, die meneer is blind... schaam schaam schaam.
Achteraf zijn we netjes met de man meegelopen naar de winkel.

Terug
Bovenaan