wat is je grootste blunder

Heel leuk onderwerp haha. Lache joh.

Ik heb ook wel wat blunders gemaakt, maar deze is toch wel mijn ergste.

Wij hadden ons kerstpakket gehad en de doos was nogal zwaar. Mijn baas gaf de sleutels van zijn (nieuwe ) bus en ik mocht mijn pakket en van me collega even thuis brengen. De bus stond nogal krap geparkeerd! Ik moest een klein stukje achteruit rijden. Me collega zat naast me en die zei nog. Stop maar want er staat een muurtje achter de bus. Ik eigenwijs en zei nee joh nog een klein stukje.... Nou je raad het al, een klap. Maar er stond ook nog een vuilcontainer, ik was ervan overtuigd dat ik tegen die container was gereden. Die is van plastic dus  ja dan kan je niet veel schade hebben. Nou het was dus het stenen muurtje die ik omver had gereden. Me baas heeft er smakelijk om gelachen en ik krijg het nog vaak te horen op de zaak haha. De schade was best pittig, en het muurtje was van de buren. (die waren niet zo blij) Ik had toen nog een Ford Ka en das best een groot verschil aan lengte met de bus

Groetjes Yvette

oooh ik weet er nog een

als puber (denk ik, misschien ook 11, 12) kwam ik een keer uit het zwembad na een duik en een stukje onder water zwemmen. Zat 1 van de bandjes onder m'n tiet

mmm zeg ik beetje verkeerd, m'n tiet hing er gewoon uit zeg maar
hahahahahahahaha

Ja met autorijden!!!!!!   :

Ik reed in Rotterdam, en moest aan het einde van een weg rechtsaf. Het stoplicht stond op rood, dus ik sluit netjes achteraan aan.
Het licht ging op groen en niemand reed, dus ik toeter. Er gebeurde nog steeds niets...
Ik werd steeds pissiger en toeterde nog een keer, maar nu wat langer.
Komt er een voetganger naar mij toe en ik draai het raampje open en vraag waarom rijdt er niemand?
Zegt die voetganger: Mevrouw, u staat achter een rij geparkeerde auto's!!!!!

Groetjes van Cissy

Er schiet me er nog een te binnen, ik was volgens mij een jaar of twintig en ik liep in het winkelcentrum. Ik wou door de schuifdeuren maar keek niet goed dus ik liep keihard tegen het raam ernaast. Echt ik schaamde me dood.

nou dames kom op met jullie grootste blunder, kunnen we even lekker lachen

Whahahahahahaha, Cissy, lachen, hahahahahaha!!!

Groetjes Fonske.

Nou die had ik gisteren hahahha..

Schoonvader zat met zijn benen wijd voor de buggy van Kay. Ik wilde toen even het beensteuntje van de buggy uittrekken, maar twijfelde nog even  ivm met de positie van mijn schoonvader. En ja hoor,  schiet mijn hand los tijdens het uittrekken van het steuntje  en schiet mijn hand  in schoonvaderlief zijn  klokkenspel hahahhaha..

Het ging gelukkig niet al te hard
Heb ik weer..

Bewijs maar weer eens dat ik weer naar mijn gedachte miet luisteren..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan