leuk!!!!!!!!!!
ook ik ben iemand die van die leuke blunders kan maken.. pfffff
maar eentje die ik niet zo gauw zou vergeten is deze:
sophie was nog maar pas bij de nieuwe oppas en deze oppas heeft een dochter en een zoon... de oppas kende ik wel, maar ik had haar kinderen nog niet zo vaak gezien...
op een dag reed ik met de fiets gauw van mijn werk naar mijn dochtertje toe, toen ik een jong stelletje met een kinderwagen zag lopen....
ik dacht bij mezelf oh, kijk eens wat een trots stelletje en wat leuk ze hebben dezelfde kinderwagen als dat wij hebben..
ik reed nietsvermoedend voorbij , keek nog een keer achterom om van hun geluk te genieten en wilde weer doorfietsen , toen er opeens iets opviel,,,
ze hadden ook dezelfde knuffel in de wagen liggen.............goh wat een toeval........
ik wilde weer verder rijden maar op de een of andere manier moest ik van mezelf kijken in de kinderwagen en reed dus terug en keek in de wagen en daar.......lag mijn eigen dochtertje...
pffff ik schaamde me dood en moest tegelijk heel hard lachen....
het was zo genant je eigen kind voorbij rijden hihihihih, maar goed dat ik haar knuffel zag liggen en toen verder ging kijken, want anders dan was ik er pas achter gekomen toen zij met de kinderwagen bij dr moeder naar binnen waren gereden en ik daar op de bak zat..
hahahaha
tobi
maar