wat is je grootste blunder

Leuk hoor al die blunders. Ik heb er nog een: ik ben een keer met mijn eigen auto over mijn mobieltje heengereden  
Hoe krijg je dat nou voor elkaar zou je denken: ik had mijn mobiel in mijn jaszak en moest even wat post wegbrengen naar een brievenbus. Schijnbaar is mijn mobiel toen naast mijn auto uit mijn zak gevallen en ben ik ingestapt en achteruit gereden en weggereden. Pas thuis kwam ik erachter dat mijn mobiel wegwas. Ik ben toen weer teruggereden naar de parkeerplaats en ja hoor daar lag mijn mobiel: helemaal aan gort.

leuk!!!!!!!!!!

ook ik ben iemand die van die leuke blunders kan maken.. pfffff

maar eentje die ik niet zo gauw zou vergeten is deze:

sophie was nog maar pas bij de nieuwe oppas en deze oppas heeft een dochter en een zoon... de oppas kende ik wel, maar ik had haar kinderen nog niet zo vaak gezien...

op een dag reed ik met de fiets gauw van mijn werk naar mijn dochtertje toe, toen ik een jong stelletje met een kinderwagen zag lopen....
ik dacht bij mezelf oh, kijk eens wat een trots stelletje en wat leuk ze hebben dezelfde kinderwagen als dat wij hebben..

ik reed nietsvermoedend voorbij , keek nog een keer achterom om van hun geluk te genieten en wilde weer doorfietsen , toen er opeens iets opviel,,,

ze hadden ook dezelfde knuffel in de wagen liggen.............goh wat een toeval........

ik wilde weer verder rijden maar op de een of andere manier moest ik van mezelf kijken in de kinderwagen en reed dus terug en keek in de wagen en daar.......lag mijn eigen dochtertje...

pffff ik schaamde me dood en moest tegelijk heel hard lachen....

het was zo genant je eigen kind voorbij rijden hihihihih, maar goed dat ik  haar knuffel zag liggen en toen verder ging kijken, want anders dan was ik er pas achter gekomen toen zij met de kinderwagen bij dr moeder naar binnen waren gereden en ik daar op de bak zat..

hahahaha

tobi

maar

Hier komt ie dan......
Een vriendin van me trouwde ergens rond Amsterdam....
Na het feest, rond een uur of 1 's nachts reed ik richting het oosten. Een beetje moe en zeker nog 1.5 uur voor de boeg. Er waren wat omleidingen en het was op dat gedeelte nog best druk met verkeer. Ik reed achter een aantal auto aan, waaronder een werkverkeer vrachtauto. Ik reed en reed, tot ik achter me in mijn achteruitkijk spiegel een meneer midden op straat zag staan springen en gillen.....En nog niet doorhebben he.....Toen ik nog eens keek, zag ik dat hij achter mij....het dranghek/bord weer op de weg zette, met een gebaar van....ach bekijk het lekker.
En daar reed ik dan midden op een gestripte snelweg A1 of A2 (?) achter een werkverkeer vrachtauto aan. Niemand voor, naast of achter me. Na een aantal meter, zag ik een bouwkeet staan naast de weg. Toch maar effe uitgestapt. Jullie hadden die gezichten van die bouwvakkers moeten zien......Een jonge griet zo midden in de nacht! (Ik wil geloof ik niet weten wat er alleemaal had kunnen gebeuren)
Gelukkig mocht ik doorrijden en heb ik toch zo een verkorte rit kunnen maken.
Ik durfde het de eerste paar dagen gewoon niet aan mijn vent te vertellen......
Maar het blijft inmiddels een leuk verhaal voor feesten en partijen
Groetjes Amber.

Moet het ff zeggen hoor, heb de blunder van Cissy nu al 8 keer gelezen en iedere keer kom ik niet meer bij! Als ik daar een voetganger was geweest was ik denk ik van het lachen op de stoep gevallen!
Wahahaha, ik zweer het, als ik een rijbewijs gehad zou hebben dan was dit mij overkomen....hihihi

Ajuus, ilja

Vorig jaar zomer, samen met mn vriendin met mooi weer in mijn auto naar de stad.
Ik doe het never never nooit meer!!
Zonnetje scheen, lekker dak open, muziek aan en lekker kletsen. In de stad reed ik achter een brandweerauto.... Al die mensen keken zo vreemd naar ons, totdat mn vriendin zei; is dit niet het schouwburgplein
 jawel daar reed ik, vlak langs de terrasjes haha, ik had rechtsaf met de weg mee gemoeten ipv rechtdoor, zoals meneer de brandweerman die WEL over het plein mocht en moest.
Tegenwoordig nemen we de metro of zetten de auto aan de andere kant van de stad

Terug
Bovenaan