wat is je grootste blunder

Hihi, Ik moet toch echt wel hard lachen om het verhaal van Cissy hoor. Sorry!

Ik heb ook nog wel een domme actie, maar meer van mijn man.
We kwamen terug van een dagje Frankrijken kwamen erachter dat de laatste boot net weg was. We zijn omgekeert  en beloten om via Terneuzen naar huis te rijden.  Helaas moetsen we in Terneuzen voor de draaibrug wachten omdat er een groot schip aan kwam. Lex dacht, daar ga ik een mooie foto van maken. Het fototoestel lag in de koffer. We reden toen in een Mazda MX5. Lex haalde de sleutel uit het contact en opende de koffer. Hij moest even zoeken naar het toestel, maar hij had 'm gevonden. Hij deed de koffer dicht en kwam weer in de auto zitten om het fototoestel uit de tas te halen. Hij keek me aan en zei: "waar heb ik de sleutel nou gelaten?" Wat bleek: hij had de koffer opengedaan,  de sleutel erin gelegt en toen de koffer weer dicht gedaan.  Gelukkig hadden we een reservel sleutel in Lex z'n jas zitten. Maar, de jas lag in de koffer.  Daar sta je dan, middenop de brug (die ondertussen weer bijna openging). Lex liep naar de auto achter ons en vroeg aan de man of hij met z'n auto wilde blijven staan en z'n alarmlichten aan wilde zetten. Ondertussen belde Lex met z'n mobieltje naar de politie en de anwb. De politie arriveerde als eerste en regelde het verkeer wat inmiddels weer was gaan rijden. De sleeptauto kwam. Ze probeerden onze auto weg te takelen, maar die was in het stuurslot gevallen. Met veel pijn en moeite is het toch gelukt. Ik stond ondertussen letterlijk met knikkende knieën (wist niet dat dat pijn kon doen) achter de vangrail. We konden met de anwb mee rijden naar de dichtsbijzijnde garage. Het was inmiddels al nacht. Eerst hebben ze geprobeerd om de koffer open te krijgen. Dat is niet gelukt. We konden een leenauto mee krijgen om naar huis te rijden en de volgende ochtend met de 2e reservesleutel weer terug te rijden. Ik had toen nog geen rijbewijs en Lex moest  z'n rijbewijs uit de auto halen. Toen schoot hij in de lach. Z'n rijbewijs lag in het dashbordkastje en dat zat op slot. Ik kon wel janken. We konden niet naar huis. Lex heeft die mensen daar kunnen overtuigen om ons toch met een leenauto (zonder rijbewijs)  naar huis te laten gaan. Hij heeft wel z'n bankpasje moeten afgeven. We reden naar huis en hebben de volgende morgen onze auto weer opgehaald. Lex kon niet slapen en heeft diezelfde nacht nog iets bedacht om de koffer open te krijgen zonder sleutel (via een hendeltje onderaan de auto). Wat een avontuur. Achteraf hebben we er hard om kunnen lachen.

Beetje lang verhaal.

Groetjes,
Nelly.

Ik heb er al zoveel.
Maar dit is echt een hele erge.
Komt een vrouw aan de kraam met haar zoontje. Die vrouw is een blanke vrouw en dat zoontje was heel donker van huidskleur. Die mevrouw besteld kibbeling bij mij en ik geef dat jongetje een stukje kibbeling en ik zeg tegen (als  grapje)  haar "ja dat moet hij nu ook leren eten hoor" Zij zegt "ja zeker weten haha" vraag ik aan haar "Hoe lang is hij al in Nederland?" Zegt ze tegen mij "Oh nee hoor mijn man is heel erg zwart" Oei ik dacht dus dat dat kindje geadopteerd was

met die van cissy   lag ik dubbel en die vader die slecht geslapen had.

mijn blunder is ook van toen ik een jaar of 11 was denk ik.

ik was op het plein met mijn vriendin en de moeder van ons oppas kindje. komt er een mevrouw van in de 80 aan gewandeld met een hondje. we raken aan de praat en ik vraag hoe het hond je heet zegt ze bb.
brigitte bardot. (sexs bom van de jaren??)   dus ik zeg ow dat bent u zeker.
de oude mevrouw loopt door. zegt de moeder van het oppas kindje. dat bb een sexs bom was. schaamde me dood.

Whahaha...Cissy...ik zie je al helemaal zitten toeteren met een rood hoofd...whahaha...wat een leuke verhalen allemaal..echt lachen.
Ik liep eens langs geparkeerde wagens en wilde eens eventjes kijken of mijn haren nog wel in model zat,dus dacht ik dan kijk ik toch effe in zo'n autoraampje.Dus ik buk en kijk....kijk ik toch recht bij een wildvreemde man recht in zijn gezicht...echt schrikken!!
Wel helemaal dubbel gelegen met mijn vriendin die erbij was.
Ontzettende leuke topic,moeten we hooghouden!
Liefs Kitty en Tess

Volgens mij heb ik deze al eens opgeschreven, maar het is wel mijn ALLERgrootste blunder ooit!

Ik slaapwandel dus af en toe. Heel vervelend, maar al helemaal omdat het me meestal gebeurt als ik niet thuis ben. Zo waren we eens in Turkije in een mooi hotel. Ik mijn man, mijn ouders en mijn broertje. Midden in de nacht word ik (half) wakker en denk "O god, ik lig bij de verkeerde man in bed!" Ik beraad me wat ik nu moet doen en besluit om de deur op een kier te laten en naar mijn 'eigen' kemer te gaan. Die is een paar verdiepingen hoger.... Dus...met mijn handen als BH en verder alleen een slipje, loop ik naar de lift. Ik druk op het knopje en wacht.... Ineens hoor ik achter me een dienstlift in beweging komen! Dus....blij dat ik de deur heb opengelaten, race ik terug de 'verkeerde' kamer in. Ik besluit dan maar te gaan slapen, zodat ik de volgende ochtend naar de goede kamer kan gaan.....

De volgende ochtend, toen ik wakker werd, heb ik het aan mijn man verteld. Gevolg: Iedereen die ik ken, kent inmiddels het verhaal. En jullie nu dus ook!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan