quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 10:26:28&apos
);
hoi!
lastig he allemaal! ik merk zelf wel dat ik in 'n grote valkuil ben gestapt. na de miskraam dacht ik ook meteen weer aan zwanger worden (of eigenlijk aan het nog zwanger zijn) en ik had een enorme grote hoop dat dan dus ook het verdriet weg zou gaan. tot ik weer ongesteld werd. en daarna weer en weer. ik ben nu voor de 3e keer ongesteld (bah!) en heb me dit weekend enorm laten gaan qua emoties, maar nu heb ik tegen mezelf gezegd dat ik het nu toch echt moet gaan los laten, want je hebt het toch niet in de hand. Het verdriet zal echt minder zijn als je weer zwanger bent, maar ik denk ook dat je 't verdriet ook al op een andere manier moet verwerken (alleen hoe?!?), want stel dat 't nu wat langer duurt, dan zit je iedere maand weer in de put. dat heb ik nu 'n paar keer gehad en ik wil het niet nog 'n keer laten gebeuren.
maar ja, die hoop he! ik ga over 'n paar dagen maar met ovulatietesten beginnen, voor 1 maand, dan weet ik in ieder geval hoe m'n cyclus in elkaar zit, want ik heb op het moment erg weinig vertrouwen in m'n lichaam. hebben jullie dat ook?
groetjes! s
Hoi S,
Tja daar ben ik dus ook bang voor, ik moet mn eerste ongi nog krijgen en zit met smart daarop te wachten zodat het daarna gewoon goed is om te klussen. Ik wil het geen obsessie laten worden dus ik heb vandaag de knop omgezet voor mezelf om er niet de hele tijd aan te denken. Ondertussen betrap ik me er vaak genoeg op om te kijken of er al reacties zijn op het forum want pff je wilt toch weten hoe anderen er mee omgaan etc. Dus ben ik er op die manier dan toch weer mee bezig he.
Maar goed...ik heb toch n knopje omgezet....afleiding en veel andere dingen aanpakken dat heb ik vanochtend ook gedaan. Het is miss idd wel heel erg noodzakelijk om van het verdriet af te komen omdat het idd gewoon miss wel veel langer kan gaan duren. Dat hoop ik niet natuurlijk.
Groetjes en succes jij he.
Liefs Petra