wat is wijsheid??

Wat leuk je uitgebreide reactie nog.
Ik klik niet zo vaak meer op het forum, dus vandaar late reactie.
S Avonds vaak niet zo'n puf meer om nog op internet te kijken en overdag is het meestal niet zo lang, bewust. Ik heb toch wel mijn dingen te doen en ik merk dat als je computert, je ook je aandacht erbij moet houden.
Werken ging goed. Was ook weer leuk.
Hoe gaat het met jou??

Opzich gaat het hier idd ook wel weer. Heel erg bezig met de normale dingen en momenten van pijn of labiliteit. Ik zou erg graag zwanger zijn, dat denk ik vaak. Maar het is niet zo nu en dat kan ik ook wel accepteren.

Herkenbaar wat je over de kinderen schrijft. Elk leeftijdsverschil zal wel zijn voor en nadelen hebben, maar wij genieten hier ook erg van. Ze zijn ook echt een stelletje met zijn drieen, maar wel erg lief en ik vind het zeker niet druk ofzo.
Elke leeftijd heeft veel mooie momenten. Wat dat betreft groei je echt met je kinderen mee. Veel momenten zijn er om te genieten.
Ik merk nu ook dat ik me weer veel fitter voel en dat scheelt bij het zorgen voor. Wat dat betreft heb ik niet gelijk zin in een nieuwe zwangerschap, maar ik denk dat het verlangen naar groter is ..... Ik hoop dat het niet te lang duurt, maar dat weet je toch niet.
Houd het hier even bij. Groetjes....

Terug
Bovenaan