Wat krijgen jullie kleintjes voor het ontbijt?

hoi,

puck wil 's ochtends ook geen brood. daarom geef ik haar altijd 2 a 3 schepjes bambix aangelengd met  water en  een kuipje frutapura er doorheen. als ze s ochtends vroeg wakker is geef ik haar eerst een flesje melk (ook koemelkallergie-klant) en rond 8.00 uur zitten we lekker aan het ontbijt... frutapura is er in verschillende smaken dus variatie is mogelijk!

suc6 met uitproberen.

Brian eet hooguit een boterham als er smeerworst op zit. Het voordeel daarvan is dat hij het er niet kan afpeuzelen hihi
De krentenboterham doet het heel goed op dit moment en een beschuitje
Brian houd ook niet van pap lepelen alleen in een fles drinkt brian pap...
Het gekke is dat een bruin broodje met welk beleg dan ook er in gaat als pap
(leuke woordspeling hé hihi)

groetjes
Achnita mv Mike en Brian

Hoi,

Tara krijgt nog steeds elke ochtend een fles met 180 ml melk.
In de weekenden krijgt ze daarna (ca. een half uur later) een bruine boterham of bruin beschuitje met boter en kaas of boter en kipfilet. Daar drinkt ze dan water bij.

Groetjes,
Shivana

Nou wat een variatie voor het ochtendritueel.
Hier is het heel simpel.Mijn oudste twee eten cornflakes met veel melk (melk drinken vinden ze beide niet lekker) en Joyce krijgt nog steeds een bordje pap.Al moet ik wel zeggen dat ze sinds deze week opeens gaat zeuren en hapjes gaat bedelen bij haar broers.Zo lang ze haar pap eet blijven we dit doen en anders gaat ook zij over op de cornflakes.
Dat is zo lekker makkelijk 's morgens en voorziet van een goede hoeveelheid melkproducten.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan