wat kunnen somige toch zeuren

hoi ik vindt dat iedereen zijn eigen verhaal hier neer moet kunnen zetten, maar ik snap ook heel goed dat als je lang bezig bent dat het frustrerend is. Ik ben nu met mijn eerste ronde bezig en heb misschien wel iemand met mijn antwoorden of iets dergelijks gekwets en dat spijt me dan was niet de bedoeling als dat zo is.  
Ik weet net als de meeste mensen hier hoe lang je er over  kunt doen om zwanger te raken en hoe bijzonder het is. Ik  heb in mijn omgeving al veel zwangerschappen mee gemaakt de laatste 5 jaar en ook mensen die graag een kindje willen en dat niet kunnen krijgen of stellen die zwanger zijn en hun kindje verliezen. Dus ik weet wat het allemaal in houdt maar daarom vindt ik wel dat wij net zoveel recht hebben op het neer zetten van ons verhaal als een ander.

Gr.

nou ik had iets terug getypt maar volgens mij staat het er niet mischien ergens anders

voel je niet aangevallen want ik had het niet eens over jou want jij praat niet zo zoals ik wat heb gelezen

ik blijf erbij dat ik het erg vind dat mensen bij 1 maand erzo mee bezig zijn
ik heb nergens gezegd dat jij zwanger bent

ik heb gezegd ik hoop dat je het gouw lukt

je moet er altijd vanuit gaan dat het minimaal een half jaar duurd voordat je zwanger bent en er nooit vanuit gaan dat de eerste keer meteen raaak is maar het is mooi meegenomen als het wel zo is en je raakt veel sneller zwanger als je daar de eerste maanden niet mee bezig bent

Wat een discussie!!!
o o o wat is het moeilijk om iets zo te verwoorden dat iedereen zich erin vinden kan.
Zeg je dit, dan kwets je de een, zeg je dat dan kwets je de ander.

Ik ben het wel met missmama eens. Het is ook  wel eens moeilijk  om verhalen van mensen te lezen die net pas beginnen, en die zich zo druk maken om vanalles. Net zoals het af en toe pijn doet om te lezen dat iemand zwanger is na een hele korte tijd.

Natuurlijk mag dat gerust, en ik zou ook tegen iedereen willen zeggen: blijf dat vooral gewoon doen!!!!!!!!!! daar is dit forum voor!
Maar bedenk je ook, dat in de eerste maanden het echt toeval zou zijn als het lukt.
En denk er ook aan, als je iets typt , dat er mensen zijn die echt al een jaar wachten, of zoals Randy zo mooi verwoordde hierboven, getekend zijn voor het leven.
Het zit 'm vaak al in de formulering. En dus kan een heleboel voorkomen worden.
En aan alle iets geïrriteerde mensen (zoals ik af en toe) denk nog eens terug aan hoe jij je voelde toen je in de 1e probeermaand zat.

We zijn er om elkaar te helpen nietwaar?

Brinn

Hoihoi,
Dit is inderdaad een hele discussie die toch telkens terug komt. Ik lees hier nog steeds af en toe mee. Zit nu op het als zwanger worden langer duurt en zit op de wachtbank na de eerste icsi poging. Ik had zelf in het begin ook zoiets van ik stop met de pil  en ben hopelijk gelijk zwanger. Heel onze familie is immers erg vruchtbaar. Als je voor de eerste gaat weet je toch niet wat je moet voelen.....hoe is het om zwanger te zijn en je hoopt natuurlijk zo en die hoop moet je ook echt erin zien te houden, ook als je langer dan een half jaar bezig bent.....
Maar het kan natuurlijk frustrerend soms om te lezen dat iemand schrijft dat het na een maand niet lukt, maar misschien zit je zelf dan niet zo lekker in je vel en pak je het verkeerd op wat die ander niet zo bedoelt. Als je langer dan een jaar bezig bent is het ook niet leuk om te lezen dat er weer 10 zwanger zijn, terwijl je hen dat echt van harte gunt. Zo is het eigenlijk altijd wel wat haha.
Sla dat topic dan lekker over en reageer niet.Jij laat hen dan ook in hun waarde, maar dat moeten ze natuurlijk ook met jou doen, ik snap ook dat het je kan frustreren hoor.
Hebben jullie al op

www.zwangerschapspagina.nl

gekeken. Misschien een leuke link.
(we vrijen al jaren verkeerd is ook interessant)
Het is misschien een lang verhaal, maar als je het niks vind om te lezen dan lees je het niet haha.
Veel succes allemaal!!!!!

hoi hoi,

ik denk dat je heel moeilijk kunt beoordelen of iemand er echt zo makkelijk over denkt.
ik zit nu in ronde 4 en vind het erg moeilijk om te wachten.
dit is niet omdat we al zolang bezig zijn, maar omdat ik al twee jaar heb moeten wachten tot mijn vriend ook een kindje wilde.
ik ben er voor mezelf dus al ruim twee jaar mee bezig.

groetjes kwinty.

Sorry hoor missmamma ik zit me hier behoorlijk op te winden, dit forum is hier niet voor niks en als je het zeuren noemt moet je lekker ergens anders gaan zitten!

Begrijp me niet verkeerd want het lijkt me heel erg om lang te moeten wachten op zo'n wondertje! maar ik denk zeker niet dat de meiden die hier zitten denken dat ze een pakkie boter gaan halen!

Zou weleens willen weten hoe jij je voelde de eerste keer had je toen ook niet stiekum de hoop?
gr kv

Terug
Bovenaan