wat kunnen somige toch zeuren

Maart 2005 stopte ik eindelijk me de pil. Ik had het al veel eerder gewild maar dat is iets wat je met z'n 2-en besluit. Meteen begon bij mij de spanning rond mijn verwachte ongi, wat baalde ik toen deze ook kwam! De volgende maand echter bleek ik al zwanger!!! Helaas ging dit mis na 6 weken, 7 maanden later was het eindelijk weer zover, ook dat ging mis en ik raakte zelfs mijn rechtereileider kwijt.
Inmiddels sta ik alweer op de wachtlijst voor een operatie want in mijn linkereierstok zit een cyste waardoor ik momenteel niet zwanger kan worden. april 2007 inmiddels dus!
Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik met de pil stopte maar waar ik moeite mee heb zijn die mensen die niet beseffen hoe anders   het ook kan zijn. Krijg zovaak de reactie dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en dat het dan vanzelf wel zal komen, helaas is dit echt niet altijd het geval!
Gelukkig worden veel vrouwen 'gewoon', zwanger zoals het hoort maar wees je bewust van het feit dat dit ook vaak niet zo is. Gelukkig is er daarom ook het forum van 'als zwanger worden langer duurt', scheelt ook weer de confrontatie van elke dag de blijde ondewerpen van meiden die positief getest hebben. Gefeliciteerd natuurlijk maar het doet ook zo'n pijn..

Groetjes
Ineke

Weet je waar ik moe van wordt; van JOUW gezeur! Dit is nu al de 4 of 5 topic die je opent en waarin je schrijft dat mensen niet zo moeten zeuren!

Als je anderen hun geluk niet gunt en er niet tegen kunt dat andere mensen zich ergens druk over maken ga dan naar een ander forum of lees gewoon de topics niet!!

Laten we nu eens op houden met dit gezeik!

Anne!

kom op dames, zullen we deze discussie gewoon sluiten!
dit heeft geen zin!

liefs Saarj

Helemaal mee eens.
We kunnen onze energie wel ergens anders voor gebruiken, toch?!

Terug
Bovenaan