Hoi, wij hebben een zoon van inmiddels 11 maanden en hij was bij de geboorte al aan de grote kant. Wij moesten toen 20cc per voeding bijvoeden (ik ben eerst begonnen met BV maar al vrij snel moest ik overstappen op FV). Na 10 dagen FV zat hij op dezelfde hoeveelheid als een kind met een gemiddeld gewicht en vond het CB dat hij geen bijvoeding meer nodig had. Toen begon de ellende, huilen, huilen, huilen. Wij hebben toen toch bij iedere voeding 20cc toegevoegd en dat ging al iets beter en vanaf 4 weken zijn we overgestapt op voeding voor hongerige baby's. Vanaf dat moment veranderde hij van een onrustige en huilerige baby in een rustige, tevreden baby. Volg je gevoel gewoon, ik denk dat jij het best aanvoelt wat goed is voor je kind. Mijn zoontje krijgt nog steeds iets meer FV dan aanbevolen voor het CB (we zeggen het daar niet meer, dan krijgen we weer te horen dat het schema niet klopt) en hij groeit goed, maar niet bovenmatig, zijn gewicht zit zelfs ruim onder zijn lengte. Lekker doen waar je dochtertje zich lekker bij voelt, dat weet jij het best! Succes ermee en ik hoop voor je dat de pukkeltjes wegtrekken door de zalf. Groetjes Cato