Wat moet ik doen? help!

Hoi hoi,

Ik wou dat wij een wat makkelijkere huisarts hadden.
Hij hoeft het toch niet te betalen!
We zijn nog bezig met pepti en nutrilon 1 aan het vermengen, rustig afbouwen, maar de darmen reageren natuurlijk weer wel met dat gerommel met voeding!
Nu slaapt ze ook weer wat onrustiger, van die haze slaapjes, best vermoeiend.
Heb haar zelf een keer ingebakerd, werk op een kinderdagverblijf, daar doen we het ook wel eens.
Het helpt wel goed!
Maar vind eng om haar de hele nacht zo te laten liggen.

Maar goed nog even over de voeding, ze heeft verder nog geen reactie op de nutrilon 1 gegeven, op de darmpjes na dan, maar pepti overheesrt nog.
Dus ben benieuwd.
Maar zodra de uitslag weer begint sta ik weer op de stoep!
Hij zoekt het maar uit!
Huisartsen kunnnen het soms allemaal zo mooi vertellen..
 
Hoi Joep en alle andere mama's,
Ik heb geen ervaring met n allergie- kindje, maar wil jullie allemaal veel succes en sterkte wensen! Lees nml dat t niet altijd makkelijk is. Wij vrouwen kunnen t er nog wel bij hebben, zeg..al die hormonen, het ontzwangeren, onzekerheden, et cetera  EN dan ook nog eens  een lastige huisarts!! Jakkes...
Veel liefs,
Jacomien
 
Mijn tweede dochter had dus alleen maar reactie via haar darmen.... geen uitslag.... wel nutramigen! Alleen darmklachten is al genoeg. Het slechte slapen was bij ons de graadmeter.

Inbakeren doe ik met mijn derde ook, ze slaapt 4x zoveel als mijn eerste twee dochters en ze slaapt al vanaf 7 weken door!!!!! Ingebakerd slaapt ze rustiger en dieper! Zeker 's nachts een grote vooruitgang! Tot eergisteren sliep ze 6 á 7 uur achter elkaar, nu al twee nachten van 22 tot 7.30, een genot dus!! Is pas 9,5 weken oud/jong.
Ik voel 's avonds voordat ik ga slapen nog even in haar nekje om te kijken of ze het warm genoeg heeft (en niet te warm natuurlijk). Met hele warme dagen baker ik haar in luier en romper in, en beslis pas nadat ze al even slaapt via nekvoelen of ze nog een dekentje krijgt.
Zij krijgt borstvoeding en ik zit al wel op een ei-vrij en koemelkvrij dieet, maar zonder doeken wordt ze wel regelmatig wakker, met doeken niet!
Sterkte met de eleminatie/provocatie test!!!
 
Hoi hoi,

Inbakeren doe ik nu nog steeds de laatste dagen, en ik moet zeggen het bevalt erg goed!
Ze slapt lekker door s'nachts!
Ook van 22.00 tot 8.00 uur!
Niet te geloven he! Maar wel heerlijk!
Ze slaapt zo lekker snel in ook ingebakerd en wel!
Ik ben van plan om z'on doek te bestellen bij www.pacco.nl
Heb al meerdere keren op de site gekeken, zal ik het wel of niet doen.
Twijfel de twijfel.
Maar ga het wel doen!

Lijkt me erg handig!
Nu doe ik het zelf nog met een lakentje, maar z'on doek lijkt me handiger in gebruik.

Gisteren heeft mijn dochtertje voor het eerst echt helemaal Nutrilon 1 geehad, best veel last gehad van krampen, gelukkig helpt cynababy bij haar wel, maar tis zo sneu..
Vandaag lijkt het iets beter te gaan, maar zeg nog niet te veel..
We wachten wel af..
 
Hoi,
Je kan een kind niet overvoeden, als ze genoeg hebben dan geven ze dat gewoon aan, dus ik zal gewoon proberen wat meer te geven en te kijken wat ze op kan.
Sterkte.
 
Terug
Bovenaan